فیلم جنایی The Bikeriders با بازی تام هاردی ناشر تازه‌ای پیدا کرده است

فیلم جنایی The Bikeriders با بازی تام هاردی ناشر تازه‌ای پیدا کرده است

فیلم جنایی درام The Bikeriders با هنرنمایی تام هاردی، آستین باتلر و جودی کومر پس از اینکه توسط دیزنی و استودیوی قرن بیستم (۲۰th Century Studios) کنار گذاشته شد، حال قرار است با همکاری کمپانی فوکوس فیچرز (Focus Features) اکران شود.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:معرفی شرلوک هولمز – بزرگ‌ترین کارآگاه دنیااولین و تنها کارآگاه مشاور جهان
معرفی شرلوک هولمز – بزرگ‌ترین کارآگاه دنیامعرفی شرلوک هولمز – بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا

بر اساس گزارش جدید ددلاین (Deadline)، فوکوس فیچرز با همکاری New Regency حقوق توزیع و پخش جهانی این فیلم را به دست آورده است. همچنین یونیورسال توزیع فیلم در خارج از آمریکای شمالی را بر عهده گرفته است.

فیلم «موتورسواران» تا پیش از حذف شدن از تقویم اکران دیزنی، قرار بود تا در تاریخ ۱ دسامبر ۲۰۲۳ (۱۰ آذر ۱۴۰۲) در سینماها اکران شود. اکنون اما ظاهرا قرار است در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۴ میلادی منتشر شود.

دلیل اصلی این تاخیر، اعتصابات فراگیر هنرمندان هالیوودی بود؛ چرا که استودیو نگران بود که فیلم بدون هیچ‌گونه تبلیغاتی از سوی ستارگانش اکران شود و در نتیجه نتواند فروش خوبی را در باکس آفیس تجربه کند.

پیتر کوجاوسکی؛ رئیس فوکوس فیچرز طی بیانیه‌ای اعلام کرد: «این فیلم نشان‌دهنده تعهد ما به همکاری با بهترین فیلمسازان این صنعت و دیگر کمپانی‌های تولیدکننده است. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا از موفقیت زودهنگام آن برای جذب مخاطبان به سمت این فیلم تحسین‌برانگیز که با اجراهایی قدرتمند از بازیگرانی خارق‌العاده بنا شده، استفاده کنیم».

فیلم جنایی درام The Bikeridersفیلم جنایی درام The Bikeriders

فیلم The Bikeriders به کارگردانی جف نیکولز یک داستان تازه و جدید را روایت می‌کند که برای نوشتن آن از کتاب دنی لیون، عکاس آمریکایی الهام گرفته شده، کتابی که شامل مجموعه‌ تصاویر باشگاه موتور سواری Outlaws می‌شود. داستان فیلم در دهه ۶۰ میلادی جریان دارد و تمرکز اصلی آن بر این باشگاه موتورسواری خواهد بود. سارا گرین و برایان پی. کاوانا از تهیه‌کنندگان فیلم هستند و فرد برگر به عنوان تهیه‌کننده اجرایی همکاری می‌کند.

علاوه بر هاردی، باتلر و کومر، نورمن ریدس، مایکل شنون، بوید هالبروک، توبی والاس، کارل گلاسمن، مایک فیست، دیمون هریمن، اموری کوهن، بو ناپ و هپی اندرسن از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان منتشر شده برای فیلم بایک‌رایدرز می‌خوانیم: «این فیلم درام و جنایی به زندگی اعضای یک باشگاه موتورسواری می‌پردازد؛ محلی که در طول یک دهه تجمعی برای افراد مختلف محسوب می‌شود اما رفته رفته به یک باند خلافکار تبدیل می‌شود که زندگی هر یک از آن‌ها را تهدید می‌کند.»


مطلب پیشنهادی:نقد فیلم No Hard Feelings – تفاوت سن فقط یه عدده!عشق مهمه یا ماشین؟
نقد فیلم No Hard Feelings – تفاوت سن فقط یه عدده!نقد فیلم No Hard Feelings – تفاوت سن فقط یه عدده!


اسپایدرمن ۲ رو نداری؟ اینارو امتحان کن

فیلم جدیدی از Karate Kid با بازی جکی چان ساخته می‌شود - ویجیاتوفیلم جدیدی از Karate Kid با بازی جکی چان ساخته می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.