فیلم جدید Jason Bourne توسط یونیورسال ساخته می‌شود

فیلم جدید Jason Bourne توسط یونیورسال ساخته می‌شود

طبق گزارش یونیورسال گویا فیلم جدید جیسون بورن (Jason Bourne) در مراحل اولیه تولید قرار دارد و قرار است ادوارد برگر، کارگردان فیلم تحسین‌شده All Quiet On The Western Front قسمت جدیدی از فرانچایز بورن را بسازد. این کارگردان برنده جایزه اسکار اکنون در حال مذاکره برای پیوستن به پروژه و برعهده‌گرفتن کارگردانی آن است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد

هنوز یونیورسال به طور رسمی حضور برگر را تایید نکرده، اما اینسایدرهای نزدیک به پروژه می‌گویند هنوز فیلمنامه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده است. اگر این قرارداد با برگر نهایی شود، او تنها فرد مرتبط با این پروژه خواهد بود؛ چراکه هنوز نام هیچ بازیگر یا نویسنده‌ای اعلام نشده، اما طبق پیش‌بینی‌ها مت دیمون، که نقش نمادین بورن را در چهار فیلم از پنج فیلم آن بازی کرده، اولین و جدی‌ترین گزینه برای بازگشت به نقش خود پس از نهایی‌ شدن فیلمنامه خواهد بود.

فیلم Jason Bourneفیلم Jason Bourne

قطعا حضور دیمون در فیلم جدید Jason Bourne بستگی به عواملی مانند فیلمنامه قوی و داستان مستحکم دارد و تا زمانی که تکلیف این دو مورد مشخص نشود، نمی‌توان روی بازگشت او حساب کرد. دیمون در سال ۲۰۲۱ حضور در یک پروژه ویدیو گیم که پول هنگفتی به او می‌دادند را رد کرد، چراکه نمی‌خواست یک بازی شوتر اول شخص باشد.

فیلم All Quiet On The Western که در سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ادوارد برگر اکران شد ۹ نامزدی جایزه اسکار و برنده چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم بین‌المللی شد. سابقه برگر در تولیدات تلویزیونی از جمله The Terror و Patrick Melrose که نامزدی امی و بفتا را به دست آوردند نیز گسترده است.


مطلب پیشنهادی:رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهتریننگاهی به افسانه‌ای ترین جهان‌ فانتزی
رتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترینرتبه بندی فیلم های جهان سینمایی شرک، از بدترین تا بهترین


محبوب ترین بازی موبایلی بین ایرانی‌ها کدومه؟

بازی مستقل Lethal Company بیش از ۱۰۰ هزار بازیکن همزمان در استیم دارد - ویجیاتوبازی مستقل Lethal Company بیش از ۱۰۰ هزار بازیکن همزمان در استیم دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.