فیلم ترسناک «اره ۱۱» ساخته خواهد شد

پس از موفقیت دهمین فیلم از فرنچایز «اره» (Saw) در اوایل سال جاری، ساخت فیلم «اره ۱۱» (Saw XI) توسط کمپانی لاینزگیت تایید شد. این فرنچایز ترسناک و محبوب که سال‌هاست طرفداران خود را به تماشای بازی‌های خونین دعوت می‌کند، با «اره ۱۰» (Saw X) در پاییز ۲۰۲۳ بازگشتی خیره‌کننده داشت و جیگساو (توبین بل) را برای یک موشه‌وگربه‌بازی ترسناک دیگر بازگرداند. «اره ۱۰» در کل این فرنچایز بهترین نقدها را دریافت کرد.

حالا، ماه‌ها پس از اینکه «اره ۱۰» سالن‌های سینما را از وحشت لرزاند، کمپانی لاینزگیت این خبر را به اشتراک گذاشت که «اره ۱۱» در راه است. خبر ساخت این فیلم با یک پست دلهره‌آور با عنوان «بازی ادامه دارد» در اینستاگرام منتشر شد. جزئیات کمی از قسمت یازدهم فاش شده است، اما استودیو تایید می‌کند که «اره ۱۱» ۲۷ سپتامبر ۲۰۲۴ (۶ مهر ۱۴۰۳) وارد سینماها می‌شود. تصویر منتشرشده تاریخ را با اعداد رومی نشان می‌دهد، در حالی که عدد ۱۱ با رنگ قرمز برجسته شده است.

از فیلم «اره ۱۱» چه انتظاری باید داشته باشیم؟

فیلم اره 11

با «اره ۱۰» این فرنچایز بادی هارر اولین فیلمی را منتشر کرد که در راتن تومیتوز توانست امتیاز ۸۰ درصد را از منتقدان و ۸۹ درصد از تماشاگران کسب کند. از نظر درآمد، فیلم با موفقیت قسمت‌های قبلی قابل مقایسه نبود، اما نسبت به جدیدترین فیلم‌ها پیشرفتی قابل توجه داشت. «اره ۱۰» در سرتاسر جهان ۱۰۷ میلیون دلار فروخت و ششمین عنوان پردرآمد در این فرنچایز لقب گرفت. علاوه بر این واکنش‌های مثبت تماشاگران نشان داد که مجموعه «اره» همچنان می‌تواند برای مخاطبانش جذاب باشد و احتمال ساخت قسمت دیگری را بالا برد.

ماگ طرح فیلم اره saw

اکنون بزرگ‌ترین سوال این است که «اره ۱۱» در کجای جدول زمانی این مجموعه قرار می‌گیرد. نسخه قبلی آن پیش‌درآمدی بود که بین «اره» اصلی و «اره ۲» قرار گرفت؛ که برای اطمینان از دخالت مستقیم جیگساو ضروری بود. با توجه به پایان «اره ۱۰» به نظر می‌رسد که فیلم جدید از لحاظ زمانی به قبل از فیلم دوم مربوط باشد. لحظات پایانی «اره ۱۰» بازگشت مارک هافمن (کاستاس مندیلر) را نشان داد که به همراه جیگساو تله دیگری برای هنری کسلر (مایکل بیچ) تدارک دیدند که یکی از کلاهبردارانی بود که قبلا سعی در فریب جیگساو داشت.

نکته قابل توجه: در جدول زمانی فرنچایز «اره»، جیگساو در سال ۲۰۰۶ می‌میرد.

با توجه به موفقیت پروژه قبلی، ادامه داستان «اره ۱۰» برای فیلم جدید هوشمندانه به نظر می‌رسد. علاوه بر این، جلوتر قرار دادن «اره ۱۱» در جدول زمانی کلی می‌تواند فرصتی برای بازگرداندن شخصیت‌های آشنای دیگر در کنار جیگساو و هافمن باشد. از آنجایی که کم‌تر از یک سال تا انتشار «اره ۱۱» باقی مانده است، خوشبختانه زمان زیادی برای اطلاعات بیشتر منتظر نخواهیم بود.

منبع: Screenrant

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.