فیلم بعدی هایائو میازاکی ممکن است دنباله‌ای بر Nausicaa باشد

توسط

در
فیلم بعدی هایائو میازاکی ممکن است دنباله‌ای بر Nausicaa باشد

اوایل پاییز، زمانی که The Boy and the Heron اکران خود را آغاز کرد، متوجه شدیم که هایائو میازاکی بازنشسته نمی‌شود و در واقع روی یک فیلم جدید کار می‌کند.

<!–

–>

توشیو سوزوکی، تهیه‌کننده استودیو Ghibli، در آن زمان به روزنامه فرانسوی لیبراسیون گفت:

او هر روز به پروژه جدید فکر می‌کند، دیگر نمی‌توانم جلویش را بگیرم، دیگر دست کشیدم. سعی نمی‌کنم او را منصرف کنم، حتی اگر فیلم بدی باشد. در زندگی، فقط کار کردن او را مسحور می‌کند.

Junichi Nishioka، معاون استودیو Ghibli نیز در جریان TIFF گفت که این آخرین فیلم میازاکی نخواهد بود. اکنون به نظر می‌رسد که میازاکی در حال حاضر در دفاتر جیبلی، سخت روی یک پروژه جدید کار می‌کند.


مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اندانیمه‌های تأثیرگذار بر این صنعت
10 انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اند10 انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اند

هایائو میازاکی از زمان اولین اثر خود در سال ۱۹۷۹، The Castle of Cagliostro، ما را با سورئالیسم شاعرانه فیلم‌هایش شگفت‌زده کرده است. او که اکنون ۸۲ سال دارد و به تازگی The Boy and the Heron را اکران کرده، به بزرگ‌ترین موفقیت باکس آفیس دوران کاری خود در آمریکا دست پیدا کرده است.

به نظر می‌رسد که میازاکی در حال بازگشت به جهانی است که به خوبی می‌شناسد. در یک مستند پشت صحنه جدید به نام «۲۳۹۹ روز با هایائو میازاکی» درباره تولید فیلم جدید، او (به طور داوطلبانه؟) شایعاتی را برانگیخت که از یک ماه پیش پخش شده بود: فیلم بعدی او ممکن است دنباله‌ای بر Nausicaä of the Valley of the Wind باشد.

در صحنه پایانی مستند، سرنخی از پروژه بعدی کارگردان دیده می‌شود. میازاکی را می‌توان دید که در مورد آینده خود صحبت می‌کند و سپس شخصیت Nausicaä و «حیوان خانگی» او Teto را ترسیم می‌کند. این فیلمساز می‌گوید: «بازگشت به این دنیا دردناک است».

آیا فیلم بعدی هایائو میازاکی دنباله‌ای بر Nausicaä خواهد بود؟ یا او فقط روی یک مانگای جدید کار می‌کند؟ گفتنش واقعا سخت است.

در حال حاضر بدست آوردن جزئیات بیشتر دشوار است زیرا میازاکی به طور معمول تمایل دارد در مورد پروژه جدید خود، پنهان‌کاری کند. در این میان، بد نیست که این فیلم محصول سال ۱۹۸۴ را بار دیگر تماشا کنیم و به موسیقی اعجاب‌انگیز جو هیسایشی گوش فرا دهیم.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم لایو اکشن که نیاز به یک انیمیشن دارندرویای شیرین یک پویانمایی
۱۰ فیلم لایو اکشن که نیاز به یک انیمیشن دارند۱۰ فیلم لایو اکشن که نیاز به یک انیمیشن دارند


۱۰+۱ لیک بزرگ صنعت بازی

طراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتوطراح Baldur's Gate 3: بازیکنان تا سال‌ها چیزهای جدیدی در بازی کشف خواهند کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.