فیلمبردار Joker 2: این فیلم افراد زیادی را غافلگیر خواهد کرد

فیلمبردار Joker 2: این فیلم افراد زیادی را غافلگیر خواهد کرد

Joker 2 به گفته فیلمبردارش، افراد زیادی را غافلگیر خواهد کرد. دنباله موزیکال آتی تحت عنوان Joker Folie à Deux با بازی واکین فینیکس و لیدی گاگا در سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود.

<!–

–>

لارنس شر، فیلمبردار، در مصاحبه با مجله Definition، این نظر را به اشتراک گذاشت. او به نشریه گفت:

سال آینده فیلم جدید جوکر را اکران می‌کنیم و در حال حاضر در آخرین مراحل پس از تولید قرار دارد. یک فیلم کاملا مخاطره آمیز است و برای مردم غافلگیرکننده خواهد بود. بسیار هیجان‌زده هستم که همه آن را تماشا کنند.


مطلب پیشنهادی:۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگلورود به حیات وحش
۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل۱۲ فیلم تماشایی با چاشنی ماجراجویی در جنگل

داستان قسمت دوم Joker که بار دیگر تاد فیلیپس کارگردانی آن را برعهده دارد، اعلام نشده اما می‌دانیم که لیدی گاگا در نقش هارلی کوئین بازی می‌کند و با توجه به آنچه که از پشت صحنه فیلم‌برداری دیده بودیم، به نظر می‌رسد در تیمارستان آرکام می‌گذرد.

JokerJoker

گفته شده المان‌هایی از یک اثر موزیکال را خواهد داشت و آهنگساز ایسلندی، هیلدور گوئنادوتیر، بار دیگر ساخت موسیقی متن آن را بر عهده داشته است. برندن گلیسون و کاترین کینر علاوه بر دو بازیگر نقش اول، در نقش‌های مرموزی به قسمت دوم پیوستند و زاسی بیتز در نقش سوفی، همسایه آرتور، بازمی‌گردد.

تاد فیلیپس تاکنون تصاویری از حضور فینیکس زیر باران و لیدی گاگا در نقش هارلی منتشر کرده و پروسه فیلمبرداری نیز فروردین ماه امسال به پایان رسید. فیلم Joker: Folie à Deux برای اکران در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۳ مهر ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است.


مطلب پیشنهادی:برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمننگاهی به برترین آثار ایرلندی با چشم‌های دلربا
برترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمنبرترین فیلم های کیلین مورفی | از سریال پیکی بلایندرز تا سه گانه های بتمن


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت بزرگ آلن ویک ۲ و حاشیه جدید پلی استیشن

ریمیک Max Payne وارد فاز یپش از تولید شده است - ویجیاتوریمیک Max Payne وارد فاز یپش از تولید شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.