فیلم‌برداری نیمه اول سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید

فیلم‌برداری نیمه اول سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید

به خاطر دو اعتصاب در هالیوود، فیلم‌برداری سریال دردویل (Daredevil: Born Again) بیش از یک سال طول کشیده و حالا خبر اتمام آن منتشر شده است. 

<!–

–>

فیلیپ سیلورا (Philip Silvera)، طراح و هماهنگ کننده بدلکاری Daredevil: Born Again، با انتشار پستی در ایسنتاگرام خبر پایان فیلم‌برداری سریال را تایید کرده است. البته سازندگان تاکنون تنها نیمی از قسمت‌های سریال دردویل را فیلم‌برداری کرده‌اند و فیلم‌برداری نیمه دوم با یک وقفه زمانی چند ماهه ادامه پیدا خواهد کرد. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اندانیمه‌های تأثیرگذار بر این صنعت
10 انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اند10 انیمه که بر صنعت انیمه‌سازی تأثیرگذار بوده‌اند

در این فاصله زمانی فیلم‌نامه قسمت‌های باقی مانده دوباره مورد بررسی قرار می‌گیرند. سریال جدید دردویل قرار است شامل ۱۸ قسمت باشد که یعنی تاکنون ۹ تای آن‌ها فیلم‌برداری شده‌اند. گزارشات حاکی از آن هستند که داریو اسکارداپان (Dario Scardapane)، شورانر سریال، تا اواخر سال ۲۰۲۴ به بررسی فیلم‌نامه قسمت‌های باقی مانده می‌پردازد و فیلم‌برداری از ماه نوامبر دوباره از سر گرفته می‌شود. 

سریال Daredevilسریال Daredevil

هنوز نمی‌دانیم که چرا این ۱۸ قسمت به دو فصل تبدیل نمی‌شود، ولی به نظر می‌رسد که به خاطر قراردادهای پیشین، استودیو مارول اجازه انجام این کار را ندارد. از این رو حدس زده می‌شود که پخش آن‌ها به صورت Daredevil: Born Again – Part One و Daredevil: Born Again – Part Two صورت بگیرد. 

Daredevil: Born Again هنوز تاریخ پخش مشخصی ندارد ولی انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۵ روی پلتفرم دیزنی پلاس در دسترس قرار بگیرد. 


مطلب پیشنهادی:۱۰ داستان مارول که MCU در به تصویرکشیدن آن‌ها شکست خورده استزمانی که مارول داستان‌های عالی را خراب می‌کند
۱۰ داستان مارول که MCU در به تصویرکشیدن آن‌ها شکست خورده است۱۰ داستان مارول که MCU در به تصویرکشیدن آن‌ها شکست خورده است


بررسی بازی رایز آو د رونین

فیلم‌برداری نیمه اول سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید - ویجیاتوفیلم‌برداری نیمه اول سریال Daredevil: Born Again به پایان رسید - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.