فیلمبرداری سریال Wonder Man مارول از سر گرفته می‌شود

فیلمبرداری سریال Wonder Man مارول از سر گرفته می‌شود

گویا فیلمبرداری سریال Wonder Man «مرد شگفت‌انگیز» مارول پس از ۹ ماه وقفه، اکنون در لس‌آنجلس از سر گرفته شده است. پروسه فیلمبرداری از آپریل سال گذشته آغاز شد، اما از اواخر دی به دلیل اعتصابات متوقف شد.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳آثاری همراه با درس‌هایی از گذشته
بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳

بنابراین این خبر به شایعاتی که بیان می‌کرد این پروژه کنسل شده است، پایان داده و احتمالا مارول قرار است به سبک Daredevil: Born Again سریال Wonder Man را احیا کند. در آخرین گزارش، دستین دنیل کرتون، سازنده Shang-Chi بیان کرد که همچنان بر این مجموعه نظارت دارد و از همین رو در نوامبر سال گذشته از پروژه Avengers: The Kang Dynasty خارج شد.

سریال Wonder Manسریال Wonder Man

شخصیت سایمون ویلیامز یا مرد شگفت‌انگیز اولین بار در سال ۱۹۶۴ در کمیک‌های مارول ابتدا به عنوان یک شخصیت منفی یا همان ویلن معرفی می‌شود و حتی با گروه انتقام‌جویان (Avengers) می‌جنگد. با این حال بعدها یک تولد دوباره در قالب قهرمان دارد و در کنار اعضای گروه اونجرز با دشمنان مبارزه می‌کند. این شخصیت که یحیی عبدالمتین دوم قرار است نقش او را بازی کند، یک مهندس با استعداد است که توانایی های مافوق بشری، از جمله قدرت، سرعت، استقامت، دوام، رفلکس و چابکی افزایش یافته را به دست می‌آورد و به مرد شگفت انگیز تبدیل می‌شود.

همچنین دمیتریوس گروس قرار است نقش برادر او، اریک ویلیامز را بازی کند که Grim Reaper یا همان «مرگ» است و از یک داس با قدرت القای اغما استفاده می‌کند. اد هریس و بن کینگزلی از دیگر بازیگران این سریال هستند.

هنوز تاریخ پخش سریال Wonder Man مارول اعلام نشده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین خواهران و برادران مارولپیوندهای خواهر و برادری فراانسانی
بهترین خواهران و برادران مارولبهترین خواهران و برادران مارول


داستان کامل شاهزاده پارسی

بازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتوبازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.