فیس پلیت جایگزین کنسول PS5 با طرح بازی Spider Man معرفی شد

اگر طرفداران مجموعه بازی‌های «مرد-عنکبوتی» (Spider-Man) نتوانسته‌اند در بازه زمانی مشخص فیس پلیت ویژه کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) را دریافت کنند، می‌توانند هم‌اکنون برای خرید فیس پلیت جایگزین اقدام نمایند که توسط یک شرکت شخص ثالث با نام Dbrand ساخته شده است.

در جریان مراسم «کامیک‌کان» (Comic-Con) امسال در سن‌دیگو، شرکت «سونی» (Sony) از کنسول جدید PS5 با کنترلر «دوال‌سنس» (DualSense) و فیس پلیت با طرح تارهای مرد-عنکبوتی رونمایی کرد. اما متاسفانه به علت تقاضای بالا، این کنسول ویژه با طرح جذاب Spider-Man خیلی زود به فروش رفت.

در حال حاضر، طرفداران نباید از این بابت نگران باشند، چراکه شرکت Dbrand به طور مستقل فیس پلیت کنسول PS5 را با طرح بازی Spider-Man طراحی و آماده انتشار کرده است. این طرح ترکیبی از رنگ‌های مشکی و قرمز است که بسیار زیبا رنگ‌بندی شده است. شرکت Dbrand همچنین یک اسکین میانه درست کرده است که خریداران می‌توانند آن را در وسط کنسول PS5 بچسبانند. همچنین این شرکت نوارهای نوری با رنگ قرمز را نیز به خریداران ارائه می‌دهد. این دو آیتم اضافه و ویژه با قیمت ۱۱.۹۵ دلار به فروش می‌رسند.

فیس پلیت PS5 با طرح Spider-Man

قیمت خرید فیس پلیت کنسول PS5 با طرح بازی Spider-Man

اگر با دقت بیشتری به طرح Dbrand کنسول PS5 نگاه کنید، متوجه می‌شوید که طرح خیلی به حال‌وهوای رمان‌های مصور Spider-Man نزدیک‌تر است و رنگ مشکی به کار برده شده می‌تواند اشاره‌ای به نیروی بیگانه سیمبیوت داشته باشد. شرکت Dbrand سابقه قابل‌توجهی در ساخت فیس‌ پلیت کنسول‌های بازی دارد. به عنوان مثال، این شرکت فیس پلیت‌های جذابی با طرح بازی‌های Animal Crossing و The Legend of the Zelda: Tears of the Kingdom برای کنسول «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) طراحی کرده است.

شرکت Dbrand برای عدم مواجه با تهدیدهای قانونی شرکت Sony تصمیم گرفت با حذف امضای ویژه و رسمی فیس پلیت کنسول PS5 اقدام به ساخت فیس پلیت‌های مخصوص کند. فیس پلیت جدید شرکت Dbrand با نام Archnoplates هم‌اکنون با قیمت ۶۴.۹۸ دلار با گزینه‌های موجود برای نسخه‌های دیجیتال و دیسک‌خور PS5 به فروش می‌رسد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.