فوری: معامله مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد بالاخره نهایی شد

فوری: معامله مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد بالاخره نهایی شد

ساعاتی پس از کسب مجوز سازمان CMA، مایکروسافت دقایقی پیش رسما اعلام کرد که تصاحب ۶۸.۷ میلیارد دلاری کمپانی اکتیویژن بلیزارد کینگ نهایی شده است.

<!–

–>

همانطور که از هفته گذشته انتظار داشتیم، این معامله پرحاشیه برای خرید ناشر بازی‌هایی همچون Call of Duty و Diablo بعد از ۲۰ ماه نبرد حقوقی با رگولاتورهای انگلستان و ایالات متحده نهایی شد. مایکروسافت در نهایت برای پیروزی در این نبرد، FTC‌ را در دادگاه شکست داد و برای کسب رضایت CMA تغییراتی در ساختار معامله خود در انگلستان داد.


مطلب پیشنهادی:۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشانزمین کاملا هم یک بیابون بی آب و علف نیست
۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان۵ مکان‌ مهم کره زمین در استارفیلد و نحوه پیدا کردنشان

فیل اسپنسر در پیامی به مناسبت نهایی شدن خرید اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد:

ما گیمینگ را دوست داریم. ما گیم بازی می‌کنیم، گیم می‌‎سازیم و بیشتر از هر چیزی می‌دانیم که گیمینگ چه ارزشی برای همه ما، چه به‌صورت فردی و چه گروهی دارد. و امروز، ما در ایکس باکس رسما به اکتیویژن بلیزارد و تیم‌هایشان خوش‌آمد می‌گوییم.

به‌عنوان یک تیم ما یاد خواهیم گرفت، خلاقیت به‌خرج خواهیم داد و به وعده خود عمل خواهیم کرد تا لذت و اجتماع گیمینگ را به دست مردم بیشتری برسانیم. ما این کار را در فرهنگی انجام خواهیم داد که به‌دنبال قدرت دادن به همه است تا بهترین کارشان را انجام دهند، جایی که همه در آن جایگاه خود را دارند و تمرکز آن روی وعده ما، یعنی گیمینگ برای همه، است.

فیل اسپنسر

.cls-1{fill:#231f20;}.cls-2{fill:#ed145b;}

ضمنا، ردموندی‌ها رسما تایید کردند که از امروز روند اضافه شدن بازی‌های اکتیویژن بلیزارد به گیم پس آغاز می‌شود. طبق بیانیه فیل اسپنسر (و توییت چند روز پیش اکتیویژن بلیزارد)، می‌توان از بعد از آغاز ۲۰۲۴ انتظار ورود بازی‌های ABK به گیم پس را داشت.

از امروز ما شروع به کار می‌کنیم تا فرنچایزهای محبوب اکتیویژن، بلیزارد و کینگ را به گیم پس و سایر پلتفرم‌ها بیاوریم. طی ماه‌های آینده بیشتر درباره زمانی که می‌توانید بازی کنید صحبت خواهیم کرد. می‌دانیم که هیجان‌زده‌اید. ما هم همین‌طور.

فیل اسپنسر

مایکروسافت حالا بیش از ۸۵۰۰ کارمند اکتیویژن، ۹ استودیوی بازی‌سازی از بلیزارد و ۱۱ استودیو را در ایکس باکس خواهد داشت. ضمنا اکنون می‌توان مایکروسافت را سومین کمپانی بزرگ بازی‌سازی دنیا از نظر درآمد پس از تنسنت و سونی دانست.

راستش را بگویم، فقط خوشحالم که این ماجرا تمام شد. واقعا از اخبار ریز و درشتی که در این ۲۰ ماه داشتیم خسته شده بودم!


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Starfieldجایی میان ستاره‌ها
بررسی بازی Starfieldبررسی بازی Starfield


این فیلم‌ ها ادامشون توی بازیشونه!

فوری: معامله مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد بالاخره نهایی شد - ویجیاتوفوری: معامله مایکروسافت و اکتیویژن بلیزارد بالاخره نهایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.