فوری: شرکت اپیک گیمز هک شد؛ سرقت بیش از ۲۰۰ گیگابایت اطلاعات!

یک گروه باج‌افزار ادعا می‌کند نزدیک به ۲۰۰ گیگابایت داده‌های داخلی شرکت «اپیک گیمز» (Epic Games) از جمله کد منبع (سورس کد) و اطلاعات پرداخت را از طریق هک به دست آورده است. برای مطالعه ادامه خبر هک شرکت اپیک گیمز همراه ما باشید.

طبق جدیدترین گزارش، یک گروه باج‌افزار تازه‌کار مدعی است شرکت بزرگ و برجسته Epic Games را هک کرده است. گروه باج‌افزار Mogilevich ساعاتی پیش چنین ادعایی را مطرح و جزئیات هک را در سایت «دارک‌نت» خود پخش کرد.

هک شرکت اپیک گیمز؛ داستان هک شرکت‌های گیمینگ ادامه دارد

این باند بیان می‌کند ۱۸۹ گیگابایت داده از جمله «ایمیل»، «رمز عبور»، «نام کامل»، «اطلاعات پرداخت»، «کد منبع» و بسیاری از داده‌های دیگر را در اختیار دارد. گفتنی است داده‌های شرکت Epic Games برای فروش فهرست شده‌اند. در یک لینک سایتی آمده است: «اگر شما کارمند شرکت هستید یا به خرید داده‌ها تمایل دارید، روی لینک کلیک کنید». پیوند به نوعی به آدرس تماس گروه Mogilevich منتهی می‌شود.

هک اپیک گیمز

گروه Mogilevich رقم دلار ویژه‌ای را برای ارائه داده‌ها تعیین نکرده است و آخرین مهلت فعلی برای «اپیک گیمز» یا شخص متمایل تا ۴ مارس ۲۰۲۴ (۱۴ اسفند ۱۴۰۳) است. کاربران شرکت Epic Games را به دلیل توسعه بازی‌های شوتر موفق Unreal Tournament و Gears of War می‌شناسند. این شرکت در سال‌های گذشته با ساخت بازی آنلاین «فورتنایت» (Fortnite) به شهرت بی‌نظیری دست پیدا کرد.

شایان ذکر است فروشگاه «اپیک استور» (Epic Store) بسیاری از عناوین توسعه‌دهندگان ترد-پارتی را با قیمت مناسب به فروش می‌رساند. این شرکت دارای دفاتری در سراسر جهان از جمله در استرالیا است و دارای چندین شرکت تابعه دیگر است. نظر شما درباره هک شرکت اپیک گیمز چیست؟ آیا گروه‌های هکری همچنان به کار خود در صنعت گیمینگ ادامه خواهند داد؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.