فهرست بهترین گوشی‌های پرچمدار و قاتل پرچمدار ماه مارس ۲۰۲۴ در بنچمارک AnTuTu

در پایان هر ماه، پلتفرم محبوب سنجش عملکرد گوشی‌های هوشمند AnTuTu لیست دستگاه‌های با عملکرد برتر آن ماه را منتشر می‌کند. در این مقاله نگاهی خواهیم داشت به فهرست بهترین گوشی‌های پرچمدار و قاتل پرچمدار در ماه مارس ۲۰۲۴ در سایت AnTuTu.

در ماه گذشته، وان پلاس Ace 3V رتبه اول این فهرست را به خود اختصاص داد و قبل از آن هم در این رده‌بندی، ردمی K70E با پردازنده دایمنسیتی ۸۳۰۰ برای چند ماه صدرنشین بود. ردمی K70E اکنون با ۱۳۹۱۱۲۵ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. در حالی که وان پلاس Ace 3V با ۱,۴۶۶,۷۲۸ امتیاز برتری ۷۵,۰۶۳ امتیازی نسبت به آن دارد.

گوشی‌های قاتل پرچمدار برتر مارس ۲۰۲۴ در فهرست AnTuTu

  • وان‌پلاس Ace 3V با پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳
  • ردمی K70E با پردازنده دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا
  • ریلمی GT Neo 5 SE با پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲
  • ردمی نوت ۱۲ توربو با پردازنده اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲
  • اوپو Reno11 5G با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰
  • iQOO نئو ۷ SE با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰
  • iQOO Z8 با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰
  • ردمی نوت ۱۲T پرو با پردازنده دایمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا
  • وان‌پلاس Ace Racing Edition با پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰۰ مکس
  • آنر ۱۰۰ با پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۳
بهترین گوشی‌های پرچمدار و قاتل پرچمدار ماه مارس 2024 فهرست AnTuTu

وان پلاس Ace 3V با تراشه جدید اسنپدراگون ۷ + نسل ۳ عرضه می‌شود که همان معماری پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را دارد. کوالکام ادعا کرده است که این پردازنده جدید ۱۵ درصد CPU بهتر و ۴۵ درصد عملکرد GPU بهتر ارائه می‌دهد. با توجه تصویر، در رتبه سوم ریلمی GT Neo 5 SE را می‌بینیم که از تراشه نسل قبلی، یعنی اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۲ بهره می‌برد. در نتایج تست CPU و GPU، Ace 3V به ترتیب ۳۷۴۳۲۹ امتیاز و ۴۹۰۱۱۵ امتیاز در مقایسه با ریلمی GT Neo 5 SE با ۳۳۳۹۴۸ و ۳۳۹۹۳۴ امتیاز کسب کرد.

در ادامه لیست، ردمی نوت ۱۲ توربو و اوپو رنو ۱۱ ۵G را می‌بینیم و پس از آن iQOO Neo 7 SE، iQOO Z8، ردمی نوت ۱۲T پرو و وان پلاس Ace Racing Edition رتبه‌های شش تا نه را به خود اختصاص داده‌اند. در رتبه ۱۰ نیز با آنر ۱۰۰ را می‌بینیم که از چیپست اسنپدراگون نسل ۳ بهره می‌برد. این گوشی با امتیاز قابل‌توجه ۸۳۶۵۰۴ امتیاز، لیست ۱۰ گوشی هوشمند پرچمدار برتر AnTuTu برای مارس ۲۰۲۴ را تکمیل می‌کند.

گوشی‌های پرچمدار برتر ماه مارس ۲۰۲۴ در فهرست AnTuTu

بهترین گوشی‌های پرچمدار و قاتل پرچمدار ماه مارس 2024 فهرست AnTuTu

در لیست گوشی‌های پرچمدار، ایسوس ROG Phone 8 پرو با اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، با میانگین امتیاز ۲,۱۴۱,۴۴۸ صدرنشین ماه مارس بوده است. سپس، اوپو فایند X7 با پردازنده دایمنسیتی ۹۳۰۰ و میانگین امتیاز ۲,۱۳۸,۱۱۹ قرار دارد. در جایگاه سوم هم iQOO 12 با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را می‌بینیم که میانگین امتیاز ۲,۱۱۰,۵۹۵ را کسب کرده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.