فصل چهارم سریال True Detective به بیش از دو میلیون بیننده رسید

فصل چهارم سریال True Detective به بیش از دو میلیون بیننده رسید

فصل چهارم سریال True Detective با عنوان True Detective: Night Country موفق شده شروع خوبی از زمان پخش خود داشته باشد و با وجود فاصله ۵ ساله میان فصل سوم و چهارم توانسته توجه طرفداران را جلب کند. طبق گزارش ددلاین، این سریال آنتولوژی از زمان پخش خود تاکنون بیش از ۲ میلیون بیینده در سرویس Max داشته است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:۴۰ تا از بهترین فیلم هایی جنایی که داستان واقعی دارنداز حماسه‌های مافیایی تا جنایت یقه سفید‌ها
۴۰ تا از بهترین فیلم هایی جنایی که داستان واقعی دارند۴۰ تا از بهترین فیلم هایی جنایی که داستان واقعی دارند

عیسی لوپز نویسندگی و کارگردانی این سریال را برعهده داشته و بازگشت شکوهمندی را رقم زده است. نکته جالب این است که نه‌تنها طرفداران، بلکه تحسین منتقدان را نیز برانگیخته است. برای در نظر گرفتن اعداد و ارقام بد نیست بدانید، قسمت اول فصل از آخر سریال وراثت (Succession)، ۲.۳ میلیون بیننده داشت، درحالی که سریال Euphoria در اوایل فصل دوم خود توانست ۲.۴ میلیون بیننده داشته باشد. علاوه بر این، انتظار می‌رود که در روزهای آینده، تعداد بینندگان افزایش یابد. هم Succession و هم Euphoria هر دو شاهد چنین رشد مخاطبی بودند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد طرفداران به منظور آماده شدن برای تماشای فصل جدید، به سراغ فصل‌های قبلی نیز رفته‌اند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که True Detective عنوان برتر مکس در هفته منتهی به پخش فصل چهارم بود. فصل جدید امتیاز ۹۲ درصدی راتن تومیتوز به همراه امتیاز مخاطب ۷۴ درصدی را دارد.

سریال True Detectiveسریال True Detective

فصل چهارم سریال «کارآگاه حقیقی» در آلاسکا روایت می‌شود و جودی فاستر، کالی ریس، فیونا شا، کریستوفر اکلستون، جان هاکس، فین بِنِت و آنا لمب از جمله بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. در فصل جدید جودی فاستر و کالی ریس در نقش دو کارآگاهی که سعی در حل یک جنایت وحشتناک در آلاسکا دارند، بازی می‌کنند. طبق معمول سریال True Detective، این دو کارآگاه باید علاوه بر تلاش برای حل این پرونده با گذشته تاریک خود نیز مقابله کنند.

عیسی لوپز، نویسنده و شورانر سریال True Detective: Night Country گفته بود که می‌خواهد برخی از جریان‌های فراطبیعی را که در فصل اول سریال مهم بودند، گسترش دهد.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳آثاری همراه با درس‌هایی از گذشته
بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳بهترین سریال‌هایی که بر‌اساس واقعیت ساخته شده‌اند | آپدیت ۲۰۲۳


داستان کامل شاهزاده پارسی

بازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتوبازی بتل رویال Halo توسط مایکروسافت کنسل شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.