فصل سوم Jujutsu Kaisen در راه است

توسط

در
فصل سوم Jujutsu Kaisen در راه است

فصل دوم Jujutsu Kaisen شب گذشته با پخش قسمت آخر رسما به پایان رسید. چندی پیش، تیم استودیو MAPPA اعلام کرد که فصل سوم نیز ساخته می‌شود. هنوز بازه پخش انیمه مشخص نیست اما فصل سوم، آرک Cullin Game را روایت می‌کند.

<!–

–>

قسمت آخر حماسی فصل دوم، آرک حادثه شیبویا را به پایان رساند و همانطور که بسیاری گمان می‌کردند، با یک بخش ویژه به پایان رسید. زمانی که انیمه به یوتا ادای احترام کرد، تیتراژ پخش شد و پروموی فصل سوم به نمایش در آمد.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم لایو اکشن که نیاز به یک انیمیشن دارندرویای شیرین یک پویانمایی
۱۰ فیلم لایو اکشن که نیاز به یک انیمیشن دارند۱۰ فیلم لایو اکشن که نیاز به یک انیمیشن دارند

تا اینجای کار، می‌دانیم که فصل سوم Jujutsu Kaisen در راه است و عنوان آن Culling Game خواهد بود. البته طرفداران گمان می‌کنند که استودیو MAPPA دو دوره را پوشش می‌دهد، بنابراین آرک دوم نیز اقتباس خواهد شد.

Jujutsu KaisenJujutsu Kaisen

این موضوع کاملا محتمل است زیرا دو آرک کوتاه بین Shibuya و Culling Game وجود دارد. آرک Itadori Extermination و همچنین Perfect Preparation وجود دارد، بنابراین ماپا سال آینده مشغول خواهد بود.

Gege Akutami هنوز روی مانگا کار می‌کند و می‌توان آن را در برنامه Shonen Jump خواند. البته انیمه Jujutsu Kaisen نیز از فصل اول به لطف Crunchyroll در دسترس قرار دارد.

انیمه Jujutsu Kaisen داستان دانش آموز مهربانی به نام «یوجی ایتادوری» را روایت می‌کند که به طرز عجیبی تبدیل به یک جادوگر قدرتمند و بدخواه به نام ریومن سوکونا می‌شود.


مطلب پیشنهادی:با آثار هایایو میازاکی آشنا شوید!استاد مسلم انیمه
با آثار هایایو میازاکی آشنا شوید!با آثار هایایو میازاکی آشنا شوید!


ویجی‌لاگ پلاسهک شدن اینسامنیاک و لو رفتن بازی ولورین

شایعه ویلن‌های جدید فیلم The Batman 2 توسط جیمز گان رد شد - ویجیاتوشایعه ویلن‌های جدید فیلم The Batman 2 توسط جیمز گان رد شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.