فصل دوم سریال Reacher در صدر بهترین عناوین آمازون قرار گرفت

فصل دوم سریال Reacher در صدر بهترین عناوین آمازون قرار گرفت

سه قسمت نخست از فصل دوم سریال Reacher (ریچر) چند روز پیش از سرویس پرایم ویدیوی آمازون پخش شد و خیلی سریع توانست مورد توجه مخاطبان قرار بگیرد و آمار خوبی را ثبت کند.

<!–

–>

تمام اپیزودهای فصل اول سریال با بازی آلن ریچسون در نقش اصلی یک‌جا منتشر شد و با ۱.۸۴ میلیارد دقیقه بازدید در مجموع ۸ قسمت در ایالات متحده یکی از بزرگ‌ترین موفقیت‌های سرویس آمازون را تا به امروز رقم زده است.


مطلب پیشنهادی:۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنیدعید نوروز مینی سریال خوب چی ببینیم؟!
۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید۲۰ مینی سریال عالی که باید در عید نوروز تماشا کنید

اکنون بر اساس گزارش ددلاین، سه قسمت اول فصل دوم ریچر روز جمعه منتشر شد و با ثبت آمار ۵۰ درصدی از کل مخاطبان فصل اول پیشی گرفته است. به این ترتیب اعلام شد که سریال Reacher اکنون عنوان شماره یک سرویس پرایم ویدیو از نظر تعداد کل بینندگان در همه سریال‌ها و فیلم‌ها در سراسر جهان است.

این سریال از زمان پخش مجموعه The Lord of the Rings: The Rings of Power بیشترین آمار پخش آخر هفته را در سرویس پرایم ویدیو رقم زد. سایر اپیزودهای این فصل قرار است تا ۱۹ ژانویه به صورت هفتگی پخش شود.

سریال Reacherسریال Reacher

جالب است بدانید سریال Reacher در راتن تومیتوز امتیاز ۱۰۰٪ منتقدان و ۸۳٪ از سوی مخاطبان را دریافت کرده و بیشترین شکایت طرفداران از مدل پخش سریال به صورت هفتگی است.

علاوه بر ریچسون، بازیگران دیگری نظیر فردیناند کینگزلی، رابرت پاتریک و دومنیک لامباردوتزی نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. در خلاصه داستان فصل دوم آمده:

لازم به ذکر است که سریال Reacher برای فصل سوم نیز تمدید شده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDBحل معما همراه با برترین جرم‌شناسان!
بهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDBبهترین سریال های معمایی | ۲۴ سریال برای کاراگاهان تیزبین + IMDB


بازی هایی از جی تی ای که کنسل شدن!

اولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتواولین بسته الحاقی بازی Starfield در سال ۲۰۲۴ عرضه می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.