فسیل از بازار ساعت‌های هوشمند خارج می‌شود

شرکت فسیل اعلام کرد که به دلیل تغییرات عمده در عرصه ساعت‌های هوشمند طی چند سال اخیر، تصمیم گرفته است تا از بازار ساعت‌های هوشمند خارج شود. این شرکت قصد دارد منابع خود را بر روی نقاط قوت اصلی و بخش‌های کلیدی کسب و کارش که همچنان فرصت‌های رشد قابل توجهی را ارائه می‌دهند، متمرکز کند.

شرکت فسیل در ماه اوت ۲۰۲۱ سری جدید ساعت هوشمند Gen 6 مبتنی بر سیستم عامل Wear OS را رونمایی کرد. این شرکت بعدها نسخه‌های ویژه سلامت این محصول را نیز معرفی نمود، اما همگان منتظر عرضه نسل بعدی این ساعت‌ها به نام Gen 7 بودند که حالا مشخص شده است هرگز تولید نخواهند شد. زیرا فسیل تایید کرده‌است که قصد دارد کاملا از بازار ساعت‌های هوشمند خارج شود.

6546548651

سخنگوی گروه فسیل در گفتگو با وبسایت The Verge اظهار داشته است: «با توجه به تحولات چشمگیر صورت گرفته در عرصه ساعت‌های هوشمند طی چند سال اخیر، تصمیم استراتژیکی گرفته‌ایم تا از این بازار خارج شویم. گروه فسیل قصد دارد منابع خود را به سمت حمایت از نقاط قوت اصلی و بخش‌های کلیدی کسب و کارمان که همچنان فرصت‌های رشد خوبی را ارائه می‌دهند، هدایت کند. این بخش‌ها شامل طراحی و توزیع ساعت‌های سنتی، جواهرات و کالاهای چرمی زیبا تحت برندهای خودمان و همچنین برندهای دارای مجوز می‌باشد.»

گفتنی است در حالی که فسیل قصد دارد به طور کامل از بازار ساعت‌های هوشمند خارج شود، اما اعلام کرده است که به روزرسانی محصولات موجود خود مبتنی بر سیستم عامل Wear OS را برای چند سال آینده ادامه خواهد داد. امیدواریم این به‌روزرسانی‌ها فاقد اشکال بوده و برای کاربران تجربه‌ای روان فراهم آورند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.