فروش کنسول PS5 Slim در اروپا با تخفیف زیادی همراه شده است

به نظر می‌رسد شرکت «سونی» (Sony) در حال اجرای اولین تخفیف عمده کنسول PS5 Slim در سرتاسر اروپا است. گفتنی است حدود ۷۵ یورو از قیمت کنسول کاهش یافته است؛ اما برخی از خرده‌فروشان قیمت پایین‌تری را به خریداران ارائه می‌دهند.

شرکت Sony قیمت معمولی کنسول PS5 Slim به طور موقت تا ۷۵ یورو را در کشور ایتالیا کاهش داده است. شایان ذکر است فروش کنسول PS5 Slim با قیمت ۵۴۹.۹۹ یورو در ایتالیا آغاز شد. در حال حاضر کنسول مذکور با قیمت ۴۷۴.۹۹ یورو تا ۲۵ فوریه، در مراکز فروش «آمازون» (Amazon) و «گیم‌استاپ» (GameStop) در دسترس است.

به‌نظر نمی‌رسد سونی هنوز به طور عمومی تبلیغات مشابهی را در کشور فرانسه اعلام نکرده است؛ اما تأیید آن احتمالاً قریب‌الوقوع است، چون خرده‌فروشان در آنجا از قبل تخفیف قیمت کنسول PS5 Slim را آغاز کرده‌اند.

تخفیف کنسول PS5 Slim

تخفیف کنسول PS5 Slim در اروپا؛ حکمرانی سونی در نسل نهم گیمینگ

فروشگاه Cdiscount در حال حاضر کنسول PS5 Slim را با قیمت ۴۴۹ یورو عرضه می‌کند، در حالی که آمازون آن را به قیمت ۴۷۴.۹۹ یورو به عنوان بخشی از مدل Flash Sale می‌فروشد. شرکت Sony قصد دارد ۲۵ میلیون کنسول PS5 را در سال مالی جاری (انتهای ماه مارس) روانه بازار کند. در صورت تحقق چنین برنامه‌ای، رکورد فروش کنسول خاطره‌انگیز PSOne شکسته خواهد شد. گفتنی است این کنسول ۲۵ ساله شرکت سونی حدود ۲۲.۶ میلیون واحد در یک دوره ۱۲ ماهه به فروش رفته بود.

شرکت Sony اولین کنسول‌های PS5 را در نوامبر سال ۲۰۲۰ روانه بازار کرد و بر اساس گزارش دسامبر سال گذشته، حدود ۵۰ میلیون از این دستگاه در سرتاسر جهان به فروش رسیده است. بر اساس داده‌هایی که هفته گذشته توسط Take-Two ناشر Grand Theft Auto به اشتراک گذاشته شد، کنسول سونی تا پایان سال ۲۰۲۳ تقریباً فروش بیشتری از کنسول «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) بیشتری داشت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.