فروش کلی بازی GTA 5 و Read Dead Redemption 2 مشخص شد

فروش کلی بازی GTA 5 و Read Dead Redemption 2 مشخص شد

تیک-تو مثل همیشه در کنفرانس مالی خود به فروش بازی های جی تی ای ۵ (GTA 5) و Read Dead Redemption 2 اشاره کرد که همچنان در بازار جهانی عملکرد خوبی دارند.

<!–

–>

بنابر گزارش تیک-تو بازی GTA 5 تاکنون ۱۹۵ میلیون نسخه فروش داشته و در واقع از سه ماه گذشته ۵ میلیون نسخه دیگر از آن توسط بازیکنان خریده شده است. فروش کلی Read Dead Redemption 2 نیز به ۶۱ میلیون نسخه رسیده تا فرانچایز رد دد به صورت کل ۸۶ میلیون نسخه فروش داشته باشد. انتظار می‌رود تا زمان عرضه جی تی ای ۶، GTA 5 و رد دد ردمپشن ۲ به فروش خوب خود ادامه دهند. 


مطلب پیشنهادی:سیستم مورد نیاز برای بازی رد دد (Red Dead Redemption 2) چیست؟می‌تونم ردد ردمپشن رو اجرا کنم؟
سیستم مورد نیاز برای بازی رد دد (Red Dead Redemption 2) چیست؟سیستم مورد نیاز برای بازی رد دد (Red Dead Redemption 2) چیست؟

تیک-تو همچنین به این نکته اشاره کرد که فروش سری بازی جی تی ای به صورت کلی به ۴۲۰ میلیون نسخه رسیده است و بازی GTA V سریع‌تر از هر سرگرمی دیگری به فروش ۱ میلیارد دلاری تا به امروز دست پیدا کرده است. این بازی همچنین به پرفروش‌ترین عنوان ایالت متحده آمریکا طی ۱۰ سال گذشته چه از نظر واحد فروش و چه از نظر دلاری تبدیل شده است.

بازی GTA 5بازی GTA 5

بازی Read Dead Redemption 2 هم مقام دومین بازی پرفروش طی ۶ سال گذشته در ایالات متحده آمریکا را چه از نظر واحد فروش و چه از نظر دلاری کسب کرده است. همچنین باید اشاره کنیم که تریلر GTA 6 بالاخره ماینکرفت را پشت سر گذاشت و حالا رکورد پربیننده‌ترین تریلر تاریخ صنعت ویدئو گیم نیز اختیار این بازی و راکستار قرار دارد. 

راکستار در حال حاضر روی بازی GTA 6 کار می‌کند که در سال ۲۰۲۵ برای ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ منتشر می‌شود و احتمالا نسخه پی‌سی با یک سال تاخیر در دسترس قرار می‌گیرد.


مطلب پیشنهادی:ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟
ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟ویجی کست: از جی تی ای تا رد دد؛ چرا بازی‌های راکستار انقدر خوبن؟


بررسی بازی جوخه انتحار

فروش کلی بازی GTA 5 و Read Dead Redemption 2 مشخص شد - ویجیاتوفروش کلی بازی GTA 5 و Read Dead Redemption 2 مشخص شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.