فروش پاییزی استیم در راه است

فروش پاییزی استیم در راه است

شرکت Valve به تازگی تایید کرد که فروش پاییزی سال ۲۰۲۳ استیم از تاریخ ۲۱ نوامبر در ساعت ۱۰ صبح به وقت آمریکا مصادف با ۳۰ آبان ساعت ۲۱:۳۰ به وقت ایران آغاز می‌شود و در ۲۸ نوامبر (۷ آذر) به پایان می‌رسد.

<!–

–>

در جشنواره پاییزی استیم که به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین حراجی‌های فروش این پلتفرم به حساب می‌آید، عناوین متعددی تخفیف خواهند خورد. اگرچه به احتمال زیاد خبری از تخفیف‌های زیاد برای بازی‌های جدید نخواهد بود.

تریلر معرفی فروش پاییزی را می‌توانید در یوتیوب مشاهده کنید.


مطلب پیشنهادی:ویژگی‌های باحال استیم دک که از آن‌ها بی‌خبرید!کامپیوتری با ده‌ها ویژگی مختلف
ویژگی‌های باحال استیم دک که از آن‌ها بی‌خبرید!ویژگی‌های باحال استیم دک که از آن‌ها بی‌خبرید!

شاید برای عده‌ای از همه چیز مهم‌تر، جوایز استیم باشد که انتخاب نامزدها در همین جشنواره برگزار می‌شود و کاربران می‌توانند به عناوین مورد علاقه خود رای دهند. نامزد کردن بازی‌ها به شما XP و یک نشان برای پروفایل استیم اعطا می‌کند.

استیماستیم

دسته بندی‌های طبق معمول مانند Game of the Year, Labor of Love, Better with Friends, Outstanding Story-Rich Game و موارد دیگر خواهیم داشت که امسال یک دسته جدید به نام بهترین بازی در استیم دک نیز به لیست اضافه شده است.

هنگامی که فروش پاییزی استیم فعال شد، صفحه اصلی آن را بررسی کنید. جوایز دیگری که در هفته‌های آینده شاهد آن خواهیم بود، The Game Awards 2023 است که در روز ۷ دسامبر در شهر لس آنجلس برگزار می‌شود.

بازی‌های Alan Wake 2 و Baldur’s Gate 3 هر کدام با ۸ نامزدی، پیشتاز هستند. برای مشاهده لیست کامل نامزدها به اینجا سر بزنید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ ویژگی‌ جالب استیم دک که نمی‌دانیدویژگی‌های مخفی استیم دک کدامند؟
۱۰ ویژگی‌ جالب استیم دک که نمی‌دانید۱۰ ویژگی‌ جالب استیم دک که نمی‌دانید


اینترنت چطور دنیای گیم رو تغییر داده؟

ریمستر بازی The Last of Us Part 2 توسط تیمی از استخدامی‌های جدید ساخته می‌شود - ویجیاتوریمستر بازی The Last of Us Part 2 توسط تیمی از استخدامی‌های جدید ساخته می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.