فروش ویچر ۳ از ۵۰ میلیون نسخه عبور کرد

نزدیک به یک دهه از عمر ویچر ۳ می‌گذرد، اما عنصر زمان از درخشش این بازی محبوب و شاهکار ژانر نقش‌آفرینی جهان باز کم نکرده است. این بازی نه تنها همچنان به عنوان یکی از بهترین آثار پیشنهادی برای بازیکنان این ژانر در سال‌های اخیر شناخته می‌شود، بلکه در فروش نیز روند قابل توجهی را حفظ کرده است.

کمپانی سی‌دی پراجکت رد (CD Projekt Red) به تازگی اعلام کرده است که بازی The Witcher 3: Wild Hunt از زمان عرضه‌ی آن در سال ۲۰۱۵ تاکنون بیش از ۵۰ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته است. این بازی طبق آمار رسمی تا آوریل سال گذشته، بیش از ۴۰ میلیون نسخه فروخته بود، بنابراین به نظر می‌رسد که فروش آن با نرخ چشمگیری ادامه دارد. این موضوع برای یک بازی که چندان هم جدید نیست، فوق‌العاده محسوب می‌شود.

سری ویچر

در همین حال، سی‌دی پراجکت رد همچنین تایید کرده که فروش کلی سری ویچر از ۷۵ میلیون نسخه عبور کرده که در مقایسه با ۶۵ میلیون نسخه در سال گذشته افزایش قابل توجهی یافته است. البته با توجه به آمار منتشر شده، ویچر این افزایش ۱۰ میلیون نسخه‌ای در یک سال اخیر را بیشتر از هر چیزی مدیون نسخه‌ی سوم خود است. در راستای دیگر اخبار مرتبط با این سری، گفتنی است که سی‌دی پراجکت رد در حال حاضر روی چندین بازی جدید کار می‌کند. مهم‌ترین پروژه در این میان بدون شک نسخه‌ی چهارم مجموعه است که اولین نسخه از یک سه‌گانه‌ی جدید خواهد بود و احتمالا شامل ماجراجویی‌های شخصیت سیری می‌شود.

از طرفی یک بازسازی از نسخه‌ی اول سری نیز با همکاری استودیوی Fool’s Theory در دست ساخت است و برخلاف نسخه‌ی اصلی، قرار است یک بازی جهان باز باشد. در همین حال، استودیوی The Molasses Flood یک اسپین‌آف یعنی پروژه‌ی Sirius را در دست ساخت دارد که طبق گفته‌ها در کنار بخش تک نفره، از حالت‌های چند نفره نیز برخوردار خواهد بود. البته این بازی‌ها تنها پروژه‌های سی‌دی پراجکت نیستند و این استودیو در حال ساخت نسخه‌ای جدید از سایبرپانک و یک آی‌پی جدید نیز است.

منبع: Gematsu


کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت
کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

۲,۲۲۰,۰۰۰

تومان

بازی FIFA 23 مخصوص PS4

۱,۸۸۵,۰۰۰

تومان

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.