فروش فیلم The Flash بالاخره از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه عبور کرد

فروش فیلم The Flash بالاخره از مرز ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه عبور کرد

اینطور که از داده‌های اطلاعاتی به دست ما رسیده، ظاهرا فیلم The Flash موفق شد تا از رقم فروش ۱۰۰ میلیون دلار در گیشه عبور کند و به دستاوردی تازه برسد.

<!–

–>

فیلم The Flash ابتدا در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ برابر با ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ در سینماها اکران شد و به سختی توانست در باکس آفیس حضور داشته باشد. این فیلم در طی سه‌ روز موفق به فروش ۵۵.۱ میلیون دلاری شد و در نهایت توانست از میزان ۱۰۰ میلیون دلاری باکس‌ آفیس داخلی عبور کند. به گزارش رسانه کلایدر (Collider)، ۱۹ روز طول کشید تا جدیدترین محصول کمپانی دی سی (DC) به نقطه عطف جدیدی برسد و رقمی را ثبت کند که بیشتر فیلم‌ها در روز ابتدایی اکران خود به آن می‌رسند.


مطلب پیشنهادی:نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیوییوقتی کارگردانان به در بسته می‌خورند
نگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویینگاهی به ۱۰ مورد از بدترین فیلم‌‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی

فیلم The Flash حالا ۱۰۱ میلیون دلار در ایالات متحده و ۱۴۶ میلیون دلار در سایر بازارهای جهانی فروش را تجربه کرده، بنابراین هنوز ارقام آن از میزان ۲۵۰ میلیون دلار موردانتظار جهانی تیم سازنده عبور نکرده است. هزینه ساخت این فیلم‌ هم بر اساس برآوردها ۲۰۰ میلیون دلار بوده که این رقم بدون احتساب هزینه‌های بازاریابی برآورد شده است.

The FlashThe Flash

تئوری‌های زیادی در خصوص ناموفق بودن فیلم The Flash بیان می‌شود. برخی از کاربران و تحلیلگران متعقد هستند که این شکست به خاطر تغییرات عظیمی است که در کمپانی دی سی رخ داده و باعث جدایی یا تغییرات اساسی شد. اکنون که جیمز گان (James Gunn) و پیتر سفرن (Pitter Safran) به عنوان مدیرعاملان مشترک کمپانی یادشده انتخاب شده‌اند، فیلم جدید Aquaman و The Lost Kindom می‌تواند آخرین محصولات دوران اسنایدرورس (Snyderverse) تلقی شود.

با پایان یافتن این فرانچایز‌ها و وضعیت فیلم The Flash که پیرامونش صحبت کردیم، آینده روشنی فعلا در انتظار محصولات کمپانی دی سی نیست و طرفداران باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشند. The Flash حتی نقدهای متفاوتی دریافت کرد که وضعیت کلی امتیازات آن در سایت Rotten Tomatoes به عدد ۶۴ رسید. به هر حال در آینده برای دریافت و مطالعه آخرین اخبار پیرامون این فیل و برنامه‌های بعدی استودیوی سازنده‌اش ، وب سایت ویجیاتو را حتما دنبال کنید.

نظر شما در خصوص این خبر چیست؟نظرات خود را پیرامون این موضوع با ما به اشتراک گذاشته و سایر اخبار و مقالات مرتبط با حوزه بازی‌های ویدیویی را از طریق صفحه اصلی پیگیری و مطالعه نمایید.


مطلب پیشنهادی:۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیریدخانواده مهم‌ترین کانون یک اجتماع
۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید۱۰ فیلم که باعث می‌شود پدر و مادر خود را در آغوش بگیرید


تغییر ریجن استیم دیگه به درد نمیخوره؟

کارگردان ۴۰ ساله بازی Beyond Good and Evil 2 فوت کرد - ویجیاتوکارگردان ۴۰ ساله بازی Beyond Good and Evil 2 فوت کرد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.