فروش غیرقانونی محصولات نینتندو توسط رئیس بخش روسی نینتندو

«یاشا حدازی»، مدیر عامل شرکت «نینتندو» (Nintendo) روسیه، به تازگی شرکت دومی را در دفتر مرکزی شعبه «نینتندو» روسیه تاسیس کرده است تا بازی‌های وارداتی این شرکت را به فروش رساند. در ادامه خبر توضیحات کاملی پیرامون این شرکت جدید Nintendo در کشور روسیه به اشتراک می‌گذاریم.

خبر تاسیس دومین شرکت Nintendo در روسیه ابتدا توسط رسانه خبری «کومرسانت» (Kommersant) منتشر شد. سپس خبرگزاری رسمی «یوروگیمر» (Eurogamer) آن را تایید کرد. شرکت «نینتندو» در پی حمله کشور روسیه به اوکراین، فروش بازی‌های خود را در این کشور به حالت تعلیق درآورد. سران شرکت مذکور سال گذشته تصمیم گرفتند ارسال تمامی محصولات «نینتندو» به روسیه را تا اطلاع ثانویه متوقف کنند. علاوه بر این، فروشگاه الکترونیکی «نینتندو» در روسیه به دنبال تعلیق تراکنش‌ها به واحد پول روبل، در حال حاضر در دسترس نیست. شرکت‌های رقیب مانند «مایکروسافت» (Microsoft) و «سونی» (Sony) چنین اقدام مشابه‌ای را در کشور روسیه انجام دادند.

شرکت وارداتی Achivka نینتندو

تاسیس شرکت وارداتی Achivka؛ آیا نینتندو به دنبال از سرگیری رابطه تجاری جدید با کشور روسیه است؟

طبق گزارش‌ها، به نظر می‌رسد «حدازی» به دنبال آوردن محصولات «نینتندو» به خرده‌فروشان روسی از طریق یک شرکت وارداتی تازه تاسیس با نام «آچیوکا» (Achivka) است. گفتنی است «حدازی» مالکیت این شرکت را برعهده دارد و «کِسنیا کاشالوا» نیز به عنوان مالک دوم این شرکت یاد شده است. شرکت Achivka در دسامبر سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد. اخیراً تصویری از جعبه عنوان Metroid Prime Remaster دیده شده که برچسب Achivka LLC روی آن نصب شده است.

«یوروگیمر» و «کومرسانت» هنوز واکنشی از سوی شرکت «نینتندو» مبنی بر تاسیس شرکت وارداتی Achivka به دست نیاوردند. کارشناسان هنوز اطلاع ندارند که این کار ابتدا از سوی Nintedo تایید شده است یا خیر. اما آن‌ها اعلام می‌کنند در صورت انجام چنین کاری باید حتما از دفتر مرکزی «نینتندو» تاییدیه دریافت شود. با این حال، وکلای شرکت Aram Grigoryan گفته‌اند طبق گزارش‌ها، شرکت وارداتی Achivka بدون تایید Nintendo تاسیس شده است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.