فروش خیره کننده ۱۱ میلیونی God of War Ragnarök در سه ماه اول عرضه

استودیو سازنده بازی God of War Ragnarök یعنی سانتا مونیکا به تازگی اعلام کرده که این بازی در ۳ ماه گذشته از زمان عرضه توانسته به فروش باورنکردنی ۱۱ میلیون نسخه دست یابد. این استودیو با بیان این خبر، در این خصوص شدیداً ابراز خوشحالی کرده و اعلام کرده که این میزان فروش بدون حمایت طرفداران امکان پذیر نبوده است.

گاد اف وار رگناروک در همان اوایل عرضه برای پلی استیشن ۴ و ۵ یعنی در آبان ماه نیز شروع رکوردشکنانه‌ای داشت و سونی در آن زمان ادعا کرده که این بازی در هفته اول توانسته ۵.۱ میلیون نسخه فروش داشته باشید. فروش این بازی آن را تبدیل به یکی از سریع‌ترین میزان فروش‌ها در تاریخ پلی استیشن کرد.

قبل از انتشار رسمی بازی، سونی اعلام کرده بود که ریبوت گاد اف وارد در سال ۲۰۱۸ یکی از بزرگ‌ترین عناوینی است که تا به حال به صورت انحصاری برای پلی استیشن عرضه شده و فروش ۲۳ میلیون نسخه‌ای را تجربه کرده است.

God of War Ragnarök 11 فروش میلیون

این کمپانی در آن زمان نیز اعلام کرده که انتظار عملکردی مشابه را برای رگناروک دارد و با توجه به اخبار اخیر فروش ۱۱ میلیونی God of War Ragnarök تنها در ۳ ماه، حتی می‌توان گفت که این بازی در نهایت قرار است احتمالا بهتر از نسخه قبلی خود ظاهر شود. این بازی در میان طرفداران و منتقدین نیز بسیار مورد توجه قرار گرفت و وب‌سایت videogameschronicle در همین راستا این بازی را به عنوان یک ویدئو گیمی که قابلیت دریافت چندین جایزه مختلف دارد و همچنین بهترین بازی پلی استیشن توصیف کرده است.

رگناروک ادامه داستان بازی قبل و نبرد Kratos با Thor است. با موفقیت خیره کننده این بازی و روند کنونی اقتباس موفق سینمایی و تلویزیونی از ویدئو گیم، آمازون و سونی نیز خبر تایید ساخت سریالی را بر اساس سری گاد اف وار تایید کرده‌اند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.