فروش بازی NieR: Automata از مرز ۷.۵ میلیون نسخه گذشت

فروش بازی NieR: Automata از مرز ۷.۵ میلیون نسخه گذشت

بیش از گذشت شش سال از انتشار عنوان اکشن نقش‌آفرینی NieR: Automata از شرکت اسکوئر انیکس، همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد و به نقاط عطف جدیدی دست یافته است.

اکانت رسمی توییتر بازی به تازگی تایید کرد که این اثر از مرز فروش ۷.۵ میلیون نسخه دیجیتالی و فیزیکی در سراسر جهان عبور کرده است. آخرین آمار فروش این عنوان در آبان ماه سال گذشته منتشر شده بود که تا آن زمان ۷ میلیون نسخه فروخته بود.


مطلب پیشنهادی:۱۵ فیلم اکشن عاشقانه که شما را خوشحال می‌کندتفنگ‌بازی با چاشنی رُز سرخ
۱۵ فیلم اکشن عاشقانه که شما را خوشحال می‌کند۱۵ فیلم اکشن عاشقانه که شما را خوشحال می‌کند

NieR: Automata چندین سال پس از اولین قسمت سری اتفاق می‌گذرد و بر شخصیت‌های جدید تمرکز دارد. در نقش ۲B، اندروید سازمان YoRHa، بازیکنان باید با ربات‌های ماشینی که زمین را تصرف کرده‌اند و انسان‌های بازمانده را مجبور به کوچ به سمت ماه کردند، بجنگند.

با این حال، با گذشت زمان، اسرار جنگ میان این دو جبهه فاش می‌شود و شخصیت‌ها در مواجهه با تمام این اتفاق‌ها و افشاگری‌ها، انگیزه‌های ابتدایی خود را زیر سوال می‌برند.

NieR: AutomataNieR: Automata

NieR: Automata به کارگردانی یوکو تارو و توسعه‌یافته توسط استودیو PlatinumGames به دلیل داستان‌گویی، شخصیت‌پردازی، سیستم مبارزات، موسیقی متن و زیبایی‌شناختی‌اش مورد تحسین منتقدان و بازیکنان قرار گرفت.

این عنوان هم‌اکنون برای ایکس باکس وان، پلی استیشن ۴، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار دارد و برای کنسول نسل جدید Xbox Series X/S نیز بهینه شده است.


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم ها درباره نبرد انسان و دریاآب‌های آزاد ترساناک
بهترین فیلم ها درباره نبرد انسان و دریابهترین فیلم ها درباره نبرد انسان و دریا


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Immortals of Aveum منتشر شد - ویجیاتوتریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Immortals of Aveum منتشر شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.