فروش بازی Elden Ring به مرز ۲۰.۵ میلیون نسخه رسید

فروش بازی Elden Ring به مرز ۲۰.۵ میلیون نسخه رسید

Elden Ring با اختلاف، بزرگ‌ترین موفقیت انتقادی را در سال گذشته میلادی کسب کرد، در حالی که از نظر تجاری نیز از موفقیت مشابهی برخوردار بود.

تا اواخر ماه فوریه ۲۰۲۳، بازی اکشن جهان باز تحسین شده فرام سافتور بیش از ۲۰ میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته بود و جای تعجب ندارد که فروش بازی از آن زمان به بعد ادامه داشته است.


مطلب پیشنهادی:داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانترکیب وحشت کیهانی لاوکرفت با تاریک‌ترین عصر انگلستان
داستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهانداستان ساخت ترسناک‌ترین بازی جهان

در گزارش مالی سه ماهه اخیر، Bandai Namco فاش کرد که تا ۳۱ مارس، Elden Ring بیش از ۲۰.۵ میلیون نسخه در سراسر جهان در تمام پلتفرم‌ها فروخته و از آخرین به‌روزرسانی برای ارقام فروش خود در فوریه، نیم میلیون نسخه دیگر فروخته است.

Elden RingElden Ring

FromSoftware در حال حاضر بر روی بسته الحاقی الدن رینگ تحت عنوان Shadow of the Erdtree کار می‌کند، اگرچه هنوز تاریخ انتشار آن مشخص نشده است. پروسه ساخت این DLC کمتر از دو ماه پس از عرضه بازی آغاز شده، اگرچه پیش تولید احتمالا زودتر از آن انجام شده است.

قبل از آن، توسعه‌دهنده ژاپنی بازی Armored Core 6: Fires of Rubicon را در ماه آگوست منتشر خواهد کرد. Elden Ring هم‌اکنون برای PS5، Xbox Series X/S، PS4، Xbox One و PC در دسترس قرار دارد.


مطلب پیشنهادی:ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداتماشا کنید
ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلداویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا


ویجی‌لاگ پلاس: موفقیت جدید سازنده الدن رینگ و نمایش جدید زلدا

اطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتواطلاعات بیشتری از روند توسعه ریمیک بازی‌های Max Payne اعلام شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.