فرنچایز Scary Movie توسط سازندگان فیلم‌های سونیک ریبوت خواهد شد

فرنچایز Scary Movie توسط سازندگان فیلم‌های سونیک ریبوت خواهد شد

بیش از یک دهه از ساخت سری Scary Movie یا «فیلم ترسناک» می‌گذرد، اما اینطور که پیداست پارامونت بالاخره در حال برنامه ریزی برای ساخت قسمت جدیدی از این مجموعه است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردترکیب جهنمی جنگ و وحشت
بهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کردبهترین فیلم های ترسناک جنگی که شما را شوکه خواهند کرد

این استودیو امروز در جریان ارائه CinemaCon خود این خبر را اعلام کرد و همچنین فاش کرد که Neal H. Horitz که بیشتر به خاطر سری Sonic the Hedgehog، فیلم‌های Fast & Furious و The Boys از Prime Video شناخته می‌شود تهیه‌کننده این اثر خواهد بود.

این در حال حاضر تمام جزئیاتی است که از این اثر به دست ما رسیده، بنابراین هنوز نمی‌دانیم که آیا بازیگرانی چون آنا فارس و رجینا هال به این مجموعه باز می‌گردند یا خیر.

فرنچایز Scary Movie توسط سازندگان فیلم‌های سونیک ریبوت خواهد شد - ویجیاتوفرنچایز Scary Movie توسط سازندگان فیلم‌های سونیک ریبوت خواهد شد - ویجیاتو

این فرنچایز توسط Keenen Ivory Wayans، Shawn Wayans و Marlon Wayans ساخته شد و Shawn و Marlon Wayans نیز در دو فیلم اول بازی کردند. اولین فیلم ترسناک در سال ۲۰۰۰ منتشر شد و در درجه اول به تقلید از فیلم های ترسناکی مانند جیغ و می دانم تابستان گذشته چه کردید پرداخت. در ادامه چهار دنباله برای این اثر ساخته شد که فیلم‌های ترسناک محبوبی مانند Saw، The Ring و غیره را به شکل طنز و بامزه‌ای بازسازی کردند.

با این حال، این فرنچایز در طول عمر خود روندی شدیدا نزولی را تجربه کرده و پنجمین قسمت سری که در سال ۲۰۱۳ منتشر شد، با تنها ۷۸ میلیون دلار، کم‌فروش‌ترین فیلم این مجموعه بوده است.


مطلب پیشنهادی:۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگبازی‌های نفرین شده
۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگ۹ بازی که رازهای ترسناکی دارند | آیس برگ


چه بلایی سر کیلزون اومد؟

فصل دوم سریال Monarch: Legacy of Monsters ساخته می‌شود - ویجیاتوفصل دوم سریال Monarch: Legacy of Monsters ساخته می‌شود - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.