فاکسکان ۱.۵ میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری می‌کند

فاکسکان قصد دارد ۱.۵۴ میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری کند و این آخرین برنامه توسعه رو‌به‌رشد شرکت پس از افزایش درآمد در بازار جنوب آسیا است.

فاکسکان یکی از تامین‌کنندگان اصلی اپل است و فعالیت های قابل‌توجهی در سرزمین چین دارد. کارخانه‌های فاکسکان بخش مهمی از تولید آیفون‌های اپل هستند و زمانی که قرنطینه‌های کووید-۱۹ تولید را در سال ۲۰۲۲ کند کرد، به شدت آسیب دیدند .

این شرکت در یک پرونده بورسی گفت سرمایه‌گذاری جدید به آن کمک می کند تا نیازهای عملیاتی را برآورده کند. این سرمایه‌گذاری دو ماه پس از آن صورت می‌گیرد که شرکت تایوانی فاکسکان اعلام کرد قصد دارد تا سال آینده نیروی کار و سرمایه گذاری خود در هند را دو برابر کند.

فاکسکان با بسیاری از شرکت‌ها از جمله اپل کار می‌کند و دستگاه‌های آن‌ها را در کارخانه‌هایی در هند مونتاژ می‌کند. بسیاری از غول‌های فناوری در اقدامی که تحلیلگران آن را «چین+۱» توصیف می‌کنند به دنبال انتقال بخشی از پایگاه تولید خود به هند هستند.

فاکسکان، که بزرگترین ارائه‌دهنده EMS در سطح جهان است، در سال‌های ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۷ و در حدود بیش از ۱۵ سال در چین فعالیت می‌کرد. با توجه به تنش تجاری ایالات متحده و چین، این فعالیت از سال ۲۰۱۸ کاهش یافته است.

فعالیت فاکسکان در هند

فاسکان که سه کارخانه تولیدی را در هند اداره می‌کند، اوایل سال جاری از یک سرمایه‌گذاری مشترک ۱۹.۵ میلیارد دلاری ساخت تراشه با ودانتا خارج شد، اما اعلام کرد که نسبت به جاه‌طلبی‌های هند اطمینان دارد.

فاکسکان 1.5 میلیارد دلار در هند سرمایه گذاری می‌کند

شروع کار در یک جغرافیای جدید یک چالش محسوب می‌شود، اما فاکسکان متعهد به سرمایه‌گذاری در هند است. ما از دهه ۱۹۸۰ روی چالش‌هایی مانند این کار کرده‌ایم. فاکسکان که با نام Hon Hai نیز شناخته می‌شود، در آن زمان توضیح داد قصد ندارد کاری انجام دهد جز اینکه به حمایت قوی از جاه‌طلبی‌های دولت و ایجاد تنوعی از مشارکت‌های محلی که نیازهای سهامداران را برآورده می‌کند، ادامه دهد.

در ماه آگوست، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد ۶۰۰ میلیون دلار در دو پروژه در ایالت کارناتاکا در جنوب هند برای تولید تجهیزات تراشه و اجزای بدنه آیفون‌ها سرمایه‌گذاری کند.

در گزارش مالی سه‌ماهه سوم ۲۰۲۳ (آخرین سه‌ماهه که نتایج آن در اوایل این ماه فاش شد) به تفکیک منطقه، شاهد افزایش درآمدهای هند به ۶۲ میلیارد NT دلار یا +۵۳ درصد سالانه از پایه پایین هستیم که منجر به افزایش سهم درآمد این شرکت می‌شود.

افزایش سهم منعکس‌کننده نیازهای مشتریان سطح جهانی است و ما می بینیم که ردپای جهانی Hon Hai موقعیت پیشرو در بازار EMS را تضمین می‌کند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.