علاقه سگا به ساخت اقتباس‌های سینمایی از دیگر فرانچایزهای شرکت

در پی موفقیت اقتباس‌های سینمایی «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog)، شرکت «سگا» (SEGA) اعلام کرد که علاقه دارد سایر فرانچایزهای این شرکت روی پرده نقره‌ای سینما ظاهر شوند. قسمت سوم فیلم Sonic در پاییز سال آینده اکران می‌شود.

«هاروکی ساتومی»، مدیرعامل شرکت Sega Sammy و «کوچی فوکازاوا»، مدیر ارشد مالی این شرکت در جلسه پرسش و پاسخ، به ساخت احتمالی فیلم‌های سینمایی غیر از «سونیک» در طی سال‌های آینده اشاره کردند. آن‌ها همچنین از گزارش مالی ماه آوریل شرکت رونمایی کردند و در این باره گفتند:

اگر فرصتی پیش آید، ما می‌خواهیم چالش‌های خارج از فرانچایز «سونیک» را در پرده نقره‌ای سینما امتحان کنیم. اگر بتوانیم زمان عرضه بازی‌هایمان را با زمان انتشار اقتباس‌های سینمایی آن‌ها مطابقت دهیم، از منظر بازاریابی بسیار موثر خواهد بود. این اقدام مزایای قابل‌توجهی را به همراه دارد؛ مانند اینکه آگاهی مخاطبان از IPها افزایش پیدا می‌کند. ما با اکران فیلم‌های Sonic به این موفقیت دست پیدا کردیم.

ساخت اقتباس های سینمایی از محصولات شرکت سگا؛ زمان اکران قسمت سوم فیلم Sonic

قسمت اول فیلم سینمایی Sonic the Hedgehog سال ۲۰۲۰ در سینماهای سراسر جهان اکران شد و توانست بیش از ۳۲۰ میلیون دلار فروش کند. دنباله آن فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران شد و به فروش بیش از ۴۰۵ میلیون دلار دست پیدا کرد. گفتنی است فیلم Sonic the Hedgehog 3 در دسامبر سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود. همچنین شرکت SEGA مایل است یک مجموعه تلویزیونی از کاراکتر «ناکلز» (Knuckles) تولید کند که حوادث میان فیلم دوم و فیلم سوم را روایت می‌کند.

علاقه سگا به ساخت اقتباس سینمایی

فیلم The Super Mario Bros، یکی دیگر از اقتباس‌های موفق صنعت بازی‌های کامپیوتری است که توسط استودیو انیمیشن‌سازی Illumination ساخته شد. این انیمیشن اخیراً توانست به فروش بیش از ۱ میلیارد دلار دست پیدا کند و به عنوان پرفروش‌ترین اقتباس بازی ویدیویی تاریخ سینما تبدیل شود. نسخه شبکه خانگی این فیلم امروز در فروشگاه‌های آمریکا عرضه شد.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.