عرضه GTA 6 با تاخیر مواجه نخواهد شد

عرضه GTA 6 با تاخیر مواجه نخواهد شد

هفته گذشته، زمانی که گزارشی از Kotaku ادعا کرد که GTA 6 به دلیل عقب افتادن روند توسعه، در خطر به تعویق افتادن تا سال ۲۰۲۶ قرار دارد، سر و صدای زیادی به پا شد.

<!–

–>

این موضوع منجر به کاهش سهام Take-Two Interactive و ایجاد وحشت در رسانه‌های اجتماعی شد.

پس از انتشار گزارش Kotaku، تعدادی از منابع نزدیک به توسعه گفتند که بازی «بر اساس برنامه» پیش می‌رود و هر پیشنهادی مبنی بر تاخیر GTA 6 در این مرحله «حدس و گمان محض» است.


مطلب پیشنهادی:بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟یک همسفر ویژه
بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟بهترین اسب Red Dead Redemption 2 را از کجا پیدا کنیم؟

سه روز بعد، این رسانه، گزارش خود را اصلاح کرد و افزود: «در حالی که اوایل سال ۲۰۲۵ یک زمان ممکن برای عرضه بود، دیگر هدف مورد نظر برای انتشار [GTA 6] نیست».

با توجه به اینکه با انتشار بازی فاصله زیادی داریم، صحبت در مورد تاخیر منطقی نبود. راکستار برنامه خود را پیش می‌برد، از جمله بازگشت کارمندان به دفتر، تا بازی را به تاریخ انتشار خود در سال ۲۰۲۵ برساند.

در واقع، به گفته کسانی که به صورت ناشناس صحبت کردند، هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد بازی به هر حال در این مرحله عقب مانده است. بازی هرگز قرار نبود در چند ماه ابتدایی سال ۲۰۲۵ منتشر شود.

GTA 6GTA 6

روز گذشته، جیسون شرایر از بلومبرگ، از طریق خبرنامه Game On خود درباره توسعه بازی صحبت کرد. شرایر اشاره کرد که اگرچه احتمال منتشر نشدن بازی در سال ۲۰۲۵ وجود دارد، هیچ راهی برای اطمینان از اینکه ۲۱ ماه آینده چه اتفاقی خواهد افتاد، وجود ندارد.

او افزود که «هزاران نفر» روی این بازی کار می‌کنند، «بسیاری در سیلوهای خودشان در حال نوشتن کدهایی برای فیزیک آب و هوا هستند یا اجرای بازیگران را ضبط می‌کنند یا در خیابان‌های میامی جعلی، به دنبال باگ‌ها می‌گردند».

شرایر افزود با آنچه منابع به او گفته‌اند، «در حال حاضر، هیچ نشانه‌ای مبنی بر تغییر اتفاق مهمی وجود ندارد».


مطلب پیشنهادی:فکر میکنین خیلی جی تی ای بلدین؟ | ویجی کوییز
فکر میکنین خیلی جی تی ای بلدین؟ | ویجی کوییزفکر میکنین خیلی جی تی ای بلدین؟ | ویجی کوییز


بازی‌های ایکس باکس در راه پلی‌استیشن | ویجی‌لاگ پلاس

گزارش: استودیو DON’T NOD شرایط داخلی بسیار بدی دارد - ویجیاتوگزارش: استودیو DON’T NOD شرایط داخلی بسیار بدی دارد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.