عرضه کارت‌های گرافیک Predator BiFrost و Nitro ایسر بر اساس سری ۷۸۰۰ XT و ۷۷۰۰ XT!

به تازگی خبر‌های جدیدی در رابطه با این موضوع به گوش می‌رسد که شرکت ایسر جدیدترین کارت‌های گرافیک Predator BiFrost و Nitro خود را بر اساس سری Radeon RX 7800 XT و RX 7700 XT شرکت AMD، به بازار عرضه کرده است.

کارت‌های گرافیک Acer Radeon RX 7800 XT و ۷۷۰۰ XT اکنون با نسخه سفارشی Predator BiFrost و Nitro در دسترس هستند

ورود شرکت ایسر به بازار کارت‌های گرافیک DIY مدتی پیش صورت گرفته است، با این وجود این شرکت با سری Intel Arc خود مورد توجه قرار گرفت، در نهایت شرکت ایسر تصمیم گرفت با کارت گرافیک Radeon RX 7600 نسبتاً پایین رده، استفاده از محصولات شرکت AMD را آغاز کند. این شرکت به تازگی کارت گرافیک Radeon RX 7900  GRE OC Predator BiFrost خود را منتشر کرده و اکنون در حال گسترش خط تولید خود با نسخه Radeon RX 7800 XT و سری Radeon RX 7700 XT برای بازارهای ایالات متحده است. لازم به ذکر است این محصولات دارای هر دو مدل Predator BiFrost و Nitro هستند که در جایی به جز وبسایت Newegg ایالات متحده عرضه نمی‌شوند .

  • کارت گرافیک Acer Radeon RX 7800 XT Predator BIFROST – با قیمت ۵۵۹.۹۹ دلار آمریکا (وبسایت Newegg ایالات متحده)
  • کارت گرافیک Acer Radeon RX 7800 XT Nitro – با قیمت ۵۱۹.۹۹ دلار آمریکا (وبسایت Newegg ایالات متحده)
  • کارت گرافیک Acer Radeon RX 7700 XT Nitro – با قیمت ۴۱۹.۹۹ دلار آمریکا (وبسایت Newegg ایالات متحده)

عرضه کارت گرافیک‌های میان رده Radeon RX 7800 XT و RX 7700 XT توسط شرکت Acer جالب است زیرا نشان می‌دهد که بازارهای بخش متوسط شرکت AMD هنوز هم مورد توجه قرار دارند. اگر در رابطه با رده بندی این کارت‌های گرافیک کنجکاو هستید، باید بدانید که مدل Predator BiFrost با طراحی فن‌های سه‌گانه، رنگ‌بندی تمام مشکی، با بهره بردن از رنگ‌های RGB (رنگ قرمز، سبز و آبی) به طریقی که به نظر طبیعی و ظریف بیاید و در نهایت لوگو «Predator» را به نمایش بگذارد، از همه بالاتر است. با این حال، مدل Nitro پایین رده‌ترین مدل محسوب خواهد شد.

عرضه کارت‌های گرافیک Predator BiFrost و Nitro ایسر بر اساس سری 7800 XT و 7700 XT!
منبع تصویر: وبسایت Newegg

قیمت کارت گرافیک‌های جدید شرکت ایسر

در نهایت در رابطه با قیمت‌ها می‌توان گفت که کارت گرافیک Radeon RX 7800 XT Predator BIFROST شرکت ایسر با قیمت ۵۵۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، در حالی که مدل Nitro با بها تمام شده در حدود ۵۱۹.۹۹ دلار لیست شده است. علاوه بر این، می‌توانید نسخه Radeon RX 7700 XT Nitro را با قیمت ۴۱۹.۹۹ دلار خریداری کنید. از آنجایی که هر دو مدل با هزینه کمی بالاتر نسبت به قیمت پیشنهادی رسمی (MSRP) خود در خرده‌فروشی‌ها فروخته می‌شوند، اقدام شرکت ایسر در زمینه برگزیدن برند مورد علاقه، بیشتر یک انتخاب برای مصرف‌کننده است، با این وجود یک کاهش جزئی در قیمت پیشنهادی، می‌توانست محصولات شرکت را بسیار رقابتی‌تر کند و در نهایت فروش بیشتری را برای آن‌ها رقم می‌زد.

مطالب مرتبط:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.