عرضه چانگان‌های وارداتی سایپا از هفته آینده قطعی شد [+قیمت]

عرضه چانگان‌های وارداتی سایپا از هفته آینده قطعی شد. تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید تا این موضوع را بررسی کنیم و قیمت این محصولات جدید را برایتان شرح دهیم.

شرکت سایپا برای چندمین‌بار قیمت چانگان CS35 را در دو نسخه تیپ ۲ و تیپ ۳ را اعلام کرد. این قیمت‌ها مربوط به عرضه قطعی این خودرو هستند. بنابر اعلام سایپا، این عرضه از هفته آینده آغاز می‌شود. رقم نهایی اعلام‌شده برای چانگان CS35‌ پلاس تیپ ۲ معادل یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون تومان و چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ نیز یک میلیارد و ۱۸۳ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: شاهین وانت به عنوان جدیدترین محصول سایپا در راه است! [+مشخصات فنی احتمالی]

عرضه چانگان‌های وارداتی سایپا

در جدول ارائه‌شده از سوی سایپا، مبالغی به رقم نهایی خودروها اضافه شده‌اند. نخستین بخش اضافه‌شده به قیمت چانگان CS35‌ پلاس، گواهی اسقاط خودروهای فرسوده بوده که ۳۸ میلیون تومان به نرخ نهایی این خودرو افزوده است. چهار درصد قیمت پایه خودرو نیز به‌عنوان کمیسیون فروش در نظر گرفته شده. مبلغ دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان نیز هزینه حمل‌ونقل خودروها برای مشتریان بوده است.

چانگان CS35‌ پلاس نخستین خودروی سواری وارداتی به ایران طی دور جدید واردات خودرو به‌حساب می‌آید. این خودرو در تعدادی محدود از گمرک ترخیص شد. بااین‌حال فرایند شماره‌گذاری و ترخیص آن بسیار زیاد به طول انجامیده است. خریداران خودروهای وارداتی درخواست خود برای خرید این خودروها را در اسفندماه ۱۴۰۱ و هم‌زمان با نوبت اول سامانه یکپارچه عرضه خودرو ثبت کرده بودند.

عرضه چانگان‌های وارداتی سایپا

عرضه چانگان‌های وارداتی سایپا

پس از ترخیص محموله خودروهای وارداتی سایپا از گمرک، قیمت چانگان CS35‌ پلاس مطابق با تعرفه‌های قبلی محاسبه شد. این تعرفه‌ها معادل ۵۵ درصد قیمت خودرو بودند. بااین‌حال طی هفته‌های پیشین، تعرفه واردات خودرو افزایش یافت. درنتیجه قیمت چانگان CS35‌ پلاس با تعرفه ۶۵ درصدی محاسبه گردید. به همین علت بازهم نرخ نهایی این خودرو پیش از تحویل برای مشتریان افزایش پیدا کرد. دلیل تأخیر سایپا در تحویل این خودروها پس از ترخیص همچنان مشخص نیست.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عرضه چانگان‌های وارداتی سایپا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.