عرضه جهانی OnePlus 12 و OnePlus 12R آغاز شد

وان پلاس امروز در هند از وان پلاس ۱۲ و وان پلاس ۱۲R برای بازارهای بین المللی رونمایی کرد. این دو گوشی برای اولین بار در اواخر سال گذشته در چین با نام‌های ۱۲ و Ace 3 رونمایی شدند؛ بنابراین هیچ غافلگیری درباره مشخصات آن وجود ندارد.

OnePlus 12 جدیدترین و بهترین تراشه موجود در بازار یعنی Snapdragon 8 Gen 3 را دارد. این تراشه نسبت به نسل قبلی ۳۰ درصد عملکرد بهتری را ارائه می‌کند. رم این محصول حداکثر ۱۶ گیگابایت به همراه حافظه ۵۱۲ گیگابایت در نظر گرفته شده است. در پنل جلویی این محصول صفحه‌نمایشی ۶.۸۲ اینچی از نوع LTPO 4.0 AMOLED قرار گرفته که رزولوشن ۱۴۴۰ در ۳۱۶۸ پیکسل را ارائه می‌دهد؛ همچنین نرخ تازه‌سازی آن ۱۲۰ هرتز در نظر گرفته شده است. میزان روشنایی این صفحه‌نمایش در بالاترین حالت به ۴۵۰۰ نیت می‌رسد.

در بخش دوربین، Oneplus 12 دارای دوربین نسل چهارم هاسلبلاد برای موبایل است که توسط سنسور ۵۰ مگاپیکسلی LYT-808 سونی برای دوربین اصلی در نظر گرفته شده است؛ همچنین این گوشی لنز ۷۰ مگاپیکسلی نیز دارد و می‌تواند تا ۶ برابر زوم کند از دیگر لنزهای قرار گرفته برای آن سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید است که فوکوس خودکار نیز دارد. در پنل جلویی گوشی نیز دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار دارد.

OnePlus 12 سیستم خنک‌کننده VC با سرعت سرمایش دوگانه با محفظه VC دوگانه دارد که هنگام بازی یا اجرای برنامه‌های سنگین به خنک شدن دستگاه کمک می‌کند. این گوشی دارای طراحی آنتن همه جانبه با مجموع ۱۶ آنتن برای اتصال بی‌سیم پایدار است. OnePlus 12 همچنین استاندارد IP56 دارد که از آن در برابر نفوذ جزئی گرد و غبار محافظت می‌کند.

گوشی OnePlus 12 باتری ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی همراه با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۰۰ وات دارد؛ همچنین این دستگاه از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات نیز پشتیبانی می‌کند. طبق ادعای برند با استفاده از شارژ سریع ۱۰۰ واتی می‌توانید محصول را در ۲۶ دقیقه کامل شارژ کنید.

در این بخش نوبت به مشخصات گوشی OnePlus 12R رسیده است. این دستگاه بهترین انتخاب برای افرادی است که گوشی قاتل پرچمداری با مشخصات سخت افزاری قابل قبول نیاز دارند. OnePlus 12R تراشه اسنپدارگون ۸ نسل ۲ دارد و با حداکثر رم ۱۶ گیگابایت و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. این گوشی دارای همان محفظه VC دوگانه مانند ۱۲ معمولی است و ۷۶ درصد بزرگتر از مدل ۱۱R است.

OnePlus 12R صفحه‌نمایش ۶.۷۸ اینچی از نوع LTPO4 AMOLED دارد و برای آن رزولوشن ۱۲۶۴ در ۲۷۸۰ پیکسل در نظر گرفته شده است. این صفحه‌نمیاش نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز دارد و بالاترین میزان روشنایی آن نیز به ۴۵۰۰ نیت می‌رسد. این مشخصات مشابه مدل ۱۲ هستند. در بخش باتری نیز این دستگاه باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد. این ظرفیت باتری اولین بار است که روی گوشی‌های وان پلاس دیده می‌شود. باتری آن از شارژ سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و فناوری شارژ بی‌سیم نیز ندارد.

OnePlus 12R دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارد. دوربین اولترا واید آن ۸ مگاپیکسل و دوربین ماکروی آن نیز ۲ مگاپیکسل است. در پنل جلویی دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. در نهایت، ۱۲R دارای استاندارد IP64 دارد که از آن در برابر آب و گرد و غبار محافظت می‌کند. OnePlus 12R را می‌توانید در دو رنگ آبی (glossy Cool Blue) و خاکستری (matte Iron Gray) خریداری کنید. OnePlus 12 همچنین در رنگ‌های سبز ( Flowy Emerald) و مشکی (Iron Gray) در دسترس است.

OnePlus همچنین Buds 3 را به بازارهای خارج از کشور آورده است. آن‌ها دو درایور و حذف نویز فعال تا ۴۹ دسی بل را ارائه می‌دهند. OnePlus Buds 3 طراحی مشابه Buds 2 Pro دارد؛ اما کمی براق‌تر است. بادزها سه میکروفون، نواحی حساس به لمس و گواهی IP55 را دارند. بادزها در ۵ فوریه در آمریکای شمالی و ۶ فوریه در اروپا و هند به فروش می‌رسد.

ads

بررسی گوشی هواوی پی ۶۰ پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی هواوی p60 pro

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.