عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown به سال ۲۰۲۴ موکول شد

شرکت «نیکون» (Nacon) و استودیو «کی تی ریسینگ» (KT Racing) در طی همایش TDU Connect اعلام کردند عرضه بازی Test Drive Unlimited Solar Crown به سال ۲۰۲۴ موکول می‌شود. این بازی مسابقه‌ای-رانندگی برای کنسول‌های نسل حاضر و پلتفرم PC عرضه می‌شود.

به گزارش وب‌سایت wccftech، انتشار بازی Test Drive Unlimited Solar Crown به سال آینده تعویق افتاد. سازندگان این بازی همچنین اعلام کردند بتای محدود بازی مذکور از تاریخ ۲۴ ژوئیه ۲۰۲۳ (۲ مرداد ۱۴۰۲) در تمامی پلتفرم‌های مقصد آغاز می‌شود. افرادی که تمایل به تجربه این نسخه را دارند، می‌توانند به وب‌سایت رسمی این بازی مراجعه کرده و سپس ثبت‌نام نمایند.

بازی Test Drive Unlimited Solar Crown

ویژگی‌های گیم پلی بازی Test Drive Unlimited Solar Crown

بیان رسمی سازندگان هم که قبلاً منتشر شده بود، به تغییر تاریخ انتشار بازی از سال ۲۰۲۳ به سه‌ماهه نخست سال ۲۰۲۴ اشاره می‌کند. این بازی مسابقه‌ای جهان-آزاد قرار است محتوای زیادی را در اختیار بازیکنان قرار دهد. گفتنی است جزیره هنگ کنگ با بیش از ۶۰۰ کیلومتر جاده و مناطق متفاوتی نظیر شهرهای کوچک، جاده‌های کوهستانی و جاده‌هایی با دید به منظره‌ی شهری در اختیار بازیکنان می‌گذارد. «آلن جارنیو»، کارگردان خلاق استودیو KT Racing در همایش TDU Connect اعلام کرد بازیکنان در این بازی می‌توانند کنترل یکی از دو گروه Streets و Sharps را انتخاب کنند. بازیکنان همچنین قادر هستند به محض پیاده‌شدن از ماشین، آواتار شخصی خود را کنترل کنند.

عنوان Test Drive Unlimited Solar Crown قرار است برای پلتفرم‌های نسل نهمی «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) منتشر می‌شود. شما می‌توانید نمایش نیم‌ساعته از گیم پلی عنوان Test Drive Unlimited Solar Crown را در پایین صفحه تماشا کنید:

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.