عرضه بازی Scorn برای پلی استیشن ۵ در اواخر سال ۲۰۲۳

بازی ترسناک اول شخص Scorn که در اواخر سال گذشته به صورت انحصاری برای «ایکس باکس» (Xbox) و PC عرضه شده بود، به‌زودی راهی کنسول «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5) نیز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری GamingBolt، استودیو Ebb Software از عرضه بازی ترسناک Scorn برای کنسول PS5 خبر داد. با اینکه هنوز تاریخ عرضه این بازی به طور رسمی مشخص نشده است اما توسعه‌دهندگان در «بلاگ پلی استیشن» (PlayStation Blog) به انتشار این نسخه در زمانی نامعلوم در اواخر سال ۲۰۲۳ اشاره می‌کنند.

همان‌طور که استودیو Ebb Software اعلام کرد، بازی Scorn تا جای ممکن از بسیاری از ویژگی‌های کنسول PS5 از جمله قابلیت کنترلر «دوال‌سنس» (DualSense) استفاده خواهد کرد. این استودیو بیان می‌کند بازخوردهای لمسی «دوال‌سنس» به این بازی ترسناک کمک می‌کند تا طراحی جهان خیره‌کننده خود را بیشتر در معرض دید بازیکن نمایش قرار دهد.

بازی Scorn برای پلی استیشن 5

انتشار بازی Scorn برای پلی استیشن ۵؛ استقبال ۲ میلیونی بازیکنان از این عنوان ترسناک

تریگرهای تطبیقی کنترلر DualSense این امکان را برای بازیکنان فراهم می‌کنند تا وزن ابزارها و سلاح‌های مختلف بازی Scorn را احساس کنند. گفتنی است لایت‌بار کنترلر «دوال‌سنس» نیز به عنوان نمایشگر وضعیت سلامتی بازیکن‌ها عمل خواهد کرد. در کنار خبر عرضه بازی Scorn برای کنسول PS5، استودیو Ebb Software همچنین در توییتر خود اعلام کرد این بازی ترسناک از زمان عرضه آن در اکتبر سال گذشته تاکنون توسط ۲ میلیون بازیکن انجام شده است.

البته بازی Scorn از زمان انتشار در سرویس «گیم پس» (Game Pass) نیز در دسترس بوده است. بنابراین نمی‌توان گفت که ۲ میلیون نسخه فروش کرده است اما به خوبی نشان می‌دهد بازی Scorn از استقبال خوبی از سوی بازیکنان همراه بوده است. بازی Scorn در اکتبر سال ۲۰۲۲ در دسترس کاربران پلتفرم‌های «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و کامپیوتر شخصی (PC) قرار گرفت.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.