عرضه بازی Amnesia: The Bunker به تاخیر افتاد

طرفداران سبک بازی‌های ترسناک باید کمی بیشتر صبر کنند، چون عنوان «امنزیا: پناهگاه» (Amnesia: The Bunker) با یک‌هفته تاخیر در بازار برای پلتفرم‌های «سونی» (Sony) و «مایکروسافت» (Microsoft) عرضه می‌شود. در ادامه خبر به علت به تاخیر افتادن زمان عرضه این بازی می‌پردازیم.

به گزارش وب‌سایت Gematsu، بازی Amnesia: The Bunker قرار است با یک‌هفته تاخیر در دسترس کاربران قرار گیرد. این بازی به جای انتشار در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲)، در تاریخ ۲۳ مه (۲ خرداد ۱۴۰۲) برای پلتفرم‌های «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس وان» (Xbox One)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S) و رایانه شخصی (PC) عرضه می‌شود.

عرضه بازی Amnesia: The Bunker

بیانیه استودیو Fictional Games پیرامون به تاخیر افتادن زمان عرضه بازی Amnesia: The Bunker

دارندگان رایانه شخصی می‌توانند این بازی را از فروشگاه‌های «استیم» (Steam) یا «اپیک گیمز» (Epic Games) دریافت نمایند. بیانیه استودیو Fictional Games در راستای به تاخیر افتادن عرضه بازی Amnesia: The Bunker بدین شرح است:

ما می‌خواهیم عرضه بازی Amnesia: The Bunker را یک هفته عقب بیاندازیم. بدین معنی که بازی مذکور در تاریخ ۲۳ مه منتشر خواهد شد. این تاخیری می‌تواند زمان بیشتری برای پولیش کردن بازی به ما ارائه دهد تا همه‌چیز پیش از زمان عرضه عالی به نظر رسد. ما از صبر و بردباری شما قدردانی می‌کنیم و امیدوارم از تجربه بازی Amnesia: The Bunker لذت کافی را ببرید. انتظار کشیدن برای تجربه این بازی ارزش دارد!

بازی Amnesia: The Bunker یک اثر ترسناک با دوربین اول شخص است که بازیکنان در محیطی نیمه‌جهان باز در زمان جنگ جهانی اول به مبارزه با موجودات اهریمن قدم برمی‌دارند. این بازی داستان‌محور قرار است روی اقدامات لحظه به لحظه بازیکن و انتخاب‌هایی که او انجام می‌دهد، تمرکز بیشتری کند و او را در محیطی ناشناخته غوطه‌ور کند. The Bunker چهارمین نسخه از سری پرطرفدار Amnesia محسوب می‌شود.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.