عرضه‌ی آپدیت نسل نهمی فال‌اوت ۴ به سال آینده‌ی میلادی موکول شد

بازی فال‌اوت ۴ (Fallout 4) را می‌توان یکی از بازی‌های بسیار محبوب در سبک نقش آفرینی دانست. این بازی توانست محبوبیت بسیار زیادی در دنیای گیمینگ بدست بیاورد و به یکی از بهترین عناوین سال ۲۰۱۵ تبدیل شود. نکته جالب اینجاست که عرضه ناموفق بازی فال‌اوت ۷۶ باعث شد که محبوبیت فال اوت ۴ بیشتر شود و شرکت سازنده یعنی بتسدا نیز تمرکز بیشتری روی آن داشته باشد.

به دلیل اینکه طرفداران بازی فال اوت ۴ بسیار زیاد هستند، افراد زیادی منتظر بودند تا به روزرسانی نسل نهمی این کنسول عرضه شود. حال با توجه به اینکه ما در سال چهارم از کنسول‌های نسل نهمی هستیم منطقی است که کاربران زیادی دیگر از کنسول‌های قدیمی استفاده نکرده و به کنسول‌های نسل جدید روی آورده باشند.

اینکه نسخه نسل نهمی از بازی فال اوت ۴ عرضه نشده به این معنا نیست که روی کنسول‌های جدید اجرا نمی‌شود. در اصل این بازی در این دستگاه‌ها به راحتی اجرا می‌شود ولی ویژگی‌های نسل نهمی مثل نرخ فریم بالا و متغیر یا سرعت اجرای به شدت بالا را نخواهد داشت. در نتیجه تجربه با ایده‌آل‌های امروزی دنیای گیمینگ فاصله زیادی خواهد داشت.

به روزرسانی نسل نهمی بازی fallout 4

بازی فال اوت ۴ در زمان عرضه با ایده بسیار خوب و آزادی عمل زیادی که در اختیار کاربران قرار می‌داد توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از بهترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ تبدیل شود.

چندی پیش شرکت سازنده این بازی اعلام کرد که در حال ساخت یک به‌روزرسانی برای بازی فال اوت ۴ است. شرکت بتسدا قصد دارد تا یک به روزرسانی کامل و نسل نهمی برای بازی فال اوت ۴ عرضه کند تا این بازی نیز مانند رقبای خود با ویژگی‌های خاص این کنسول‌ها سازگار باشد.

طبق چیزی که اخیراً از طرف شرکت بتسدا اعلام شده، عرضه این به روزرسانی تا سال ۲۰۲۴ میلادی با تأخیر مواجه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق عرضه این به روزرسانی اعلام نشده اما اینطور که به نظر می‌رسد تا اواسط سال ۲۰۲۴ میلادی در دسترس کاربران قرار نخواهد گرفت. به دلیل اینکه چیزی تا انتهای سال ۲۰۲۳ میلادی نمانده و در نتیجه اعلام چنین چیزی در این بازه زمانی کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد.

این به‌روزرسانی به شکل یک بسته رایگان برای دارندگان نسخه نسل هشتمی این بازی عرضه خواهد شد و به طور کامل بازی را به‌روز خواهد کرد. به این شکل که این بازی برای کنسول‌های جدید بهینه شده و دارای رزولوشن ۴K، نرخ فریم بالا و سرعت اجرای بسیار بالا خواهد بود. همینطور اینکه شرکت سازنده مشکلات زیادی از این بازی را برطرف کرده تا کامل‌ترین نسخه آن برای کنسول‌های نسل نهمی عرضه شود.

منبع: Gematsu

صفحه‌ی اصلی بازی دیجی‌کالا مگ | اخبار بازی، تریلرهای بازی، گیم‌پلی، بررسی بازی، راهنمای خرید کنسول بازی

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.