عذرخواهی سازندگان The Lord of the Rings: Gollum از عملکرد ضعیف بازی

استودیو Daedalic Entertainment با انتشار بیانیه‌ای بابت عملکرد ضعیف بازی «ارباب حلقه‌ها: گالوم» (The Lord of the Rings: Gollum) عذرخواهی کرد. این بازی با واکنش‌های منفی کاربران و منتقدان روبرو شد.

چند روز پیش، بازی The Lord of the Rings: Gollum برای کنسول‌های نسل هشتم، نسل حاضر و کامپیوتر شخصی (PC) عرضه شد. این بازی در زمان عرضه نقدهای بسیار منفی از منتقدان و اهالی رسانه دریافت کرد و اکنون با ۳۲ نقد و بررسی میانگین نمرات این اثر در متاکریتیک بر روی «پلی استیشن ۵»، ۳۶ از ۱۰۰ است. به دنبال انتشار نمرات بازی مذکور، استودیو Daedalic Entertainment بیانیه‌ای بابت عذرخواهی از طرفداران دنیای «ارباب حلقه‌ها» منتشر کرد:

ما در Daedalic می‌دانیم که موفقیت یک بازی به لذت و رضایت بازیکنان آن بستگی دارد. ما واقعاً برای واکنش شما ارزش قائل هستیم و به صورت مداوم به صدای شما گوش می‌دهیم، نظرات شما را می خوانیم و انتقادات و پیشنهادات سازنده‌ای را که ارائه کرده‌اید، تحلیل و بررسی می‌کنیم.

تیم توسعه‌ی ما با تمام توان تلاش می‌کند تا باگ‌ها و مشکلات فنی را که بسیاری از شما تجربه کرده‌اید، رفع کند. ما متعهد هستیم که به‌روزرسانی‌هایی را در اختیار شما قرار دهیم که به شما امکان می‌دهد از حداکثر پتانسیل بازی لذت ببرید.

عذرخواهی سازندگان Gollum

عذرخواهی سازندگان بازی LOTR: Gollum؛ انتقاد تند منتقدان از کیفیت بازی

اکثر منتقدان از وجود باگ‌های فراوان، گرافیک فنی ضعیف، طراحی بد شخصیت Gollum و گیم‌پلی متوسط آن انتقاد کردند. بسیاری از کاربران معتقد هستند بازی LOTR: Gollum پتانسیل کسب بدترین بازی سال ۲۰۲۳ را دارد. بازی The Lord of the Rings: Gollum در حال حاضر بر روی «پلی استیشن ۵» (PlayStation 5)، «پلی استیشن ۴» (PlayStation 4)، «ایکس باکس سری ایکس/اس» (Xbox Series X/S)، «ایکس باکس وان» (Xbox One) و پلتفرم PC در دسترس است. گفتنی است استودیو Daedalic Entertainment مشغول توسعه نسخه «نینتندو سوییچ» (Nintendo Switch) بازی مزبور است.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.