ظاهرا شخصیت‌های بسته الحاقی Mortal Kombat 1 اسکین اضافی دریافت نخواهند کرد

ظاهرا شخصیت‌های بسته الحاقی Mortal Kombat 1 اسکین اضافی دریافت نخواهند کرد

به نظر می‌رسد همزمان با اضافه شدن Quan Chi به بازی Mortal Kombat 1، مشخص شده که شخصیت‌های DLC اسکین اضافی دریافت نخواهند کرد.

<!–

–>

ورود Omni-Man به Mortal Kombat 1 عموما یک اتفاق مثبت بود که شور و اشتیاق نسبت به بازی را دوباره برانگیخت و حواس‌ها را از جنبه‌های منفی بازی دور کرد، مانند فروشگاه «غاتگر» آیتم‌ها و کمبود ویژگی‌ها. اگرچه اکثر طرفداران از ورود آمنی-من خوشحال بودند، اما از محتوایی که با آن وارد شد، چندان خوشحال نشدند.

یا بهتر است بگویم کمبود محتوا. Omni-Man نه تنها Mastery Level کمتری نسبت به کاراکترهای اصلی داشت، بلکه هیچ اسکین اضافی دیگری هم برای باز کردن نداشت، به این معنی که او فقط لباس پیش‌فرض خود، تعداد انگشت‌شماری Gear و تعویض پالت رنگی داشت.


مطلب پیشنهادی:نکاتی که باید درباره بخش Invasion بازی مورتال کامبت ۱ بدانیدمبارزات و چالش‌ها را راحت‌تر انجام دهید
نکاتی که باید درباره بخش Invasion بازی مورتال کامبت 1 بدانیدنکاتی که باید درباره بخش Invasion بازی مورتال کامبت 1 بدانید

در آن زمان، طرفداران فکر می‌کردند ممکن است به این دلیل باشد که او یک شخصیت دارای مجوز است و برادران وارنر آزادی کمتری با او دارند، اما اکنون که Quan Chi از راه رسیده، می‌توان با خیال راحت فرض کرد که این مورد برای همه شخصیت‌های DLC صدق می‌کند.

در حال حاضر، کوان چی فقط ظاهر پیش‌فرض خود را دارد و لباس دیگری برای باز کردن و تغییر ظاهر ندارد. به طور گیج کننده‌ای، Gear قابل تعویض کوان چی در واقع پوست بدن است، به این معنی که لباس او حتی کمتر از بقیه شخصیت‌های بازی قابل تعویض است.

Mortal KombatMortal Kombat

اینطور نیست که Quan Chi اسکین‌های جایگزینی نداشته باشد که نتواند از آن‌ها استفاده کرد، زیرا چند مدل در حالت Story وجود دارد که می‌توان به راحتی به اسکین تبدیل کرد. او همچنین اسکین‌های زیادی از آثار قبلی Mortal Kombat دارد که باید در اینجا گنجانده می‌شد، اما احتمالا شاهد حضور آن‌ها در فروشگاه آیتم‌ها خواهیم بود.

اگرچه این موضوع قطعا برای شخصیت‌های DLC نکته منفی بزرگی به نظر می‌رسد، اما NetherRealm در پاسخ به بازخورد طرفداران، اقداماتی را برای تغییر و اصلاح بازی انجام داده است، مانند حذف سوپر زره از Invasions. اگر طرفداران به اندازه کافی در مورد آن بحث کنند، ممکن است اسکین‌های بیشتری برای Quan Chi، Omni-Man و بقیه کاراکترهای DLC اضافه شود.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیازپنجه‌های خونین در کالبدی تازه
بررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیازبررسی بازی مورتال کمبت ۱ | نقد بازی Mortal Kombat 1 + امتیاز


جنجالی‌ترین اتفاقات رویدادهای گیمینگ! 

شدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتوشدوهارت در بازی Baldur's Gate 3 از چه کسی الهام گرفته شده بود؟ - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.