طعنه سنگین فورد به سایبرتراک تسلا ؛ ما ماشین واقعی تولید می‌کنیم!

برخی افراد انتقاد‌هایی به سایبرتراک تسلا دارند، در همین راستا نیز شاهد طعنه سنگین فورد به سایبرتراک تسلا هستیم که به عقیده این شرکت این خودرو ناکارآمد است.

شرکت فورد نخستین شرکت خودروسازی است که با تسلا جهت بهره‌برداری از شبکه گسترده سوپرشارژر این شرکت با بیش از ۱۲ هزار شارژر سریع DC در سراسر ایالات متحده و کانادا، موفق به عقد قرارداد شده است. براساس این قرارداد مشتریان فورد به مطمئن‌ترین ایستگاه‌های شارژ الکتریکی دسترسی خواهند داشت. اجرای این قرارداد در آمریکای شمالی از سال آینده آغاز خواهد شد. با این وجود این دو شریک و همکار، رقابت را فراموش نکرده‌اند!

بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین خودروهای برقی جهان در فصل اول ۲۰۲۳ ؛ تداوم پیشتازی BYD بر تسلا!

طعنه سنگین فورد به سایبرتراک تسلا

رئیس شرکت فوردموتورز آمریکا اما اخیرا اعلام کرده که نگران از بین رفتن مشتریانش به‌دنبال سرمایه‌گذاری پیکاپ ایلان ماسک نخواهد بود. فارلی در این زمینه اضافه کرد: «وقتی صحبت از کامیون‌ها و وانت‌های برقی به میان می‌آید، فورد این مشتریان را بهتر از هرکسی می‌شناسد.»

طعنه سنگین فورد به سایبرتراک تسلا

طعنه سنگین فورد به سایبرتراک تسلا

او در واکنش به موضوع ساخت مدل سایبرتراک تسلا نیز عنوان داشت:

«من چنین کامیونی نمی‌سازم. من برای افراد واقعی کامیون می‌سازم که کار واقعی انجام می‌دهند؛ این نوع دیگری از کامیون است.»

لازم به ذکر است که خودروهای تمام‌برقی فورد مستقر در میشیگان هم از سال ۲۰۲۵ مجهز به دوشاخه NACS خواهند شد که نیاز به آداپتور نخواهند داشت. جنرال موتورز و ریویان نیز پس از قرارداد فورد و تسلا، معاملات مشابهی را به امضا رسانده‌اند. در سه‌ماهه اول امسال، ۴ هزار و ۲۹۱ دستگاه وانت تمام‌الکتریکی فورد F-150 لایتنینگ در ایالات متحده به فروش رسیده و در مجموع بیش از ۲۰ هزار دستگاه از این خودرو از هنگام شروع تولید در آوریل ۲۰۲۲ تحویل داده شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طعنه سنگین فورد به سایبرتراک تسلا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.