طرفداران کاراکترهای کریتوس و گرالت را درون بازی Dragon’s Dogma 2 ساختند

طرفداران کاراکترهای کریتوس و گرالت را درون بازی Dragon’s Dogma 2 ساختند

طرفداران خلاق به تازگی با انتشار بخش شخصیت‌سازی در بازی Dragon’s Dogma 2، دست به کار شدند و کاراکترهای محبوبی را بازسازی کردند.

<!–

–>

وقتی صحبت از شخصیت‌سازی درون بازی می‌شود، به نظر می‌رسد همیشه دو گروه از افراد وجود دارند. یک گروه تمام تلاش خود را می‌کند تا برخی از زشت‌ترین و وحشتناک‌ترین انسان‌هایی که تا به حال دیده‌اید را خلق کنند و گروه دیگر تلاش می‌کنند تا شخصیت‌های مورد علاقه خود از بازی‌ها و فیلم‌های دیگر را بازسازی کنند.

Dragon’s Dogma 2 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با وجود اینکه هنوز چند هفته تا عرضه باقی مانده، به همین سرعت به لطف بخش خلق شخصیت که اخیرا منتشر شده، چندین شخصیت محبوب بازی‌های ویدئویی راه خود را به این عنوان پیدا کردند.


مطلب پیشنهادی:بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveمعمای شگفت انگیز برای کارآگاه روح!
بررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detectiveبررسی بازی Ghost Trick: Phantom Detective

اگر به ساب‌ردیت Dragon’s Dogma نگاهی بیندازید، پست‌های مختلفی از بازیکنانی خواهید دید که سعی در بازسازی شخصیت‌های خاص دارند. به عنوان مثال، کاربر Wakiratoshi توانسته کاراکتر محبوب Baldur’s Gate 3 یعنی Shadowheart را بازسازی کند.

Dragon's Dogma 2Dragon's Dogma 2

به نظر می‌رسد با تم قرون وسطایی، دنیای Dragon’s Dogma 2 برای حضور قاتل محبوب هیولاها عالی باشد. احتمالا به همین دلیل است که تصویر گرالت از ریویا از سری Witcher توسط کاربر SirSeaborn، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

Dragon's Dogma 2Dragon's Dogma 2

ویدئوها و اسکرین‌شات‌های طرفداران Dragon’s Dogma 2 در حال بازآفرینی شخصیت‌ها منحصر به Reddit نیستند، زیرا Tasty Husband کاربر TikTok اخیرا ویدیویی از ساخت کریتوس از God of War آپلود کرده است.

در زیر می‌توانید برخی دیگر از شخصیت‌ها را ملاحظه کنید:

Dragon’s Dogma 2 درباره شخصی به نام Arisen هست که قلبش توسط یک اژدها جدا شده است. به گفته کارگردان بازی، در حالی که دنیای نسخه دوم تمام ویژگی‌های نسخه اول را دارد، اما وقایع بازی در یک دنیای موازی اتفاق می‌افتند.

تیم سازنده برای طراحی این بازی از  دنیای نوظهور GTA V الهام گرفته‌ است. اولین عنوانی از شرکت ژاپنی خواهد بود که با قیمت ۷۰ دلاری منتشر می‌شود، در مقیاسی بسیار بزرگ‌تر از نسخه اصلی ساخته شده است.

Dragon’s Dogma 2 در تاریخ ۲۲ مارچ (۳ فروردین ۱۴۰۳) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس/اس و پلی استیشن ۵ عرضه خواهد شد.


مطلب پیشنهادی:۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانیدشاهکاری مورد انتظار از کپکام
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Street Fighter 6 بدانید


قاتل جدید بازی های شوتر چیه و چرا؟

ساخت فصل سوم سریال انیمیشنی Invincible آغاز شده است - ویجیاتوساخت فصل سوم سریال انیمیشنی Invincible آغاز شده است - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.