طرفداران افراطی The Last of Us Part 2 حتی فرزند بازیگر اَبی را به مرگ تهدید کرده بودند

طرفداران افراطی The Last of Us Part 2 حتی فرزند بازیگر اَبی را به مرگ تهدید کرده بودند

لارا بیلی که صداپیشه شخصیت جنجالی ابی (Abby) در بازی The Last of Us Part 2 است، از زمان عرضه این عنوان بارها و بارها مورد تهدید افراد افراطی قرار گرفته. ما پیش از این در جریان بودیم که بیلی به‌خاطر اتفاقات داستان قسمت دوم مورد آزار و اذیت قرار می‌‌گرفته اما اکنون یک نکته عجیب و ترسناک‌تر طی مستند Grounded II فاش شده است.

<!–

–>


مطلب پیشنهادی:نقد سریال The Last of Us | قسمت چهارم«لطفا دستم رو بگیر»
نقد سریال The Last of Us | قسمت چهارمنقد سریال The Last of Us | قسمت چهارم

بیلی در بخش‌هایی از مستند گفت برخی تهدیدات از سوی مردم چنان ترسناک و نگران‌کننده بوده که او و خانواده‌اش مجبور بودند آن‌ها را برای پلیس بفرستند تا مطمئن شوند هیچ‌یک از این طرفداران افراطی در نزدیکی خانه بیلی نیستند.

بدترین آن‌ها، یعنی وحشتناک‌ترین تهدیدات به مرگ را به پلیس می‌فرستادیم تا آن‌ها مطمئن شوند توسط کسی که نزدیک ما زندگی می‌کرد فرستاده نشده است.

آن‌ها حتی نوزاد کوچک من که در همان دوران به دنیا آمده بود را مورد تهدید قرار می‌دادند و خب، خیلی برایمان دشوار بود. ولی بیشتر از همه چیز من یاد گرفتم که فاصله‌ام را حفظ کنم.

The Last of Us Part 2The Last of Us Part 2

صنعت ویدیوگیم و طرفداران آن اغلب اوقات در متن اتفاقات جذاب و مثبتی هستند، اما خب متاسفانه در موارد متعددی عکس چنین قضیه‌ای نیز مشاهده می‌شود. بازی The Last of Us Part 2 مشخصا جنجال بسیاری که ایجاد کرد، ولی هیچ‌گونه توجیهی برای تهدید افراد یا بدتر از آن، خانواده و فرزندان آن‌ها به مرگ وجود ندارد.

در هر حال نیل دراکمن روز گذشته به‌واسطه مستند Grounded II ساخت قسمت سوم لست آو آس را تایید کرد و در کمترین حالت امیدواریم سازندگان و عوامل توسعه این بازی بار دیگر مورد هجمه افراد تندرو قرار نگیرند.


مطلب پیشنهادی:کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)یور فرندلی نیبرهود اسپایدرمن!
کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)کوییز ۲۹ ویجیاتو؛ چقدر با اسپایدرمن آشنا هستید؟ (قسمت ۲)


سوساید اسکواد یا جنجالی‌ترین بازی سال!

از دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتواز دومین پروژه خالقین بازی تاج و تخت برای نتفلیکس رونمایی شد - ویجیاتو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.