طرح فروش کشنده فاو اسفند ۱۴۰۲ ؛ [+شرایط و قیمت]

طرح فروش کشنده فاو اسفند ۱۴۰۲ را ابلاغ کرد. براساس اطلاعیه شرکت سیبا مونور، این کشنده نهایتاً تا اردیبهشت ۱۴۰۳ به دست مشتریان می‌رسد.

شرکت سیبا موتور، بخشنامه فروش کشنده FAW J6P 460 را منتشر کرد. براساس اطلاعیه مندرج در این بخشنامه، ثبت‌نام برای این طرح از روز شنبه، ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز و تا ۲۰ اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت. قیمت کشنده فاو J6P 460 نیز ۴ میلیارد ۳۵۳ میلیون تومان است و فقط در رنگ سفید به مشتریان می‌رسد.

لازم به ذکر است که قیمت موجود با هزینه‌های جانبی اعم از شماره‌گذاری، مالیات، عوارض و غیره محاسبه شده است. در ادامه می‌توانید جزئیات طرح فروش کشنده فاو را مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: فروش فوق‌ العاده دنا پلاس اتوماتیک ؛ شرایط پیش فروش دنا پلاس آپشنال [+قیمت]

طرح فروش کشنده فاو اسفند ۱۴۰۲

این طرح فروش به صورت آنلاین از ۱۰ صبح روز شنبه ۱۲ اسفند تا ساعت ۱۶ مورخ ۲۰ ماه جاری برقرار خواهد بود و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به درگاه عاملیت‌‌های مندرج در سایت رسمی بهمن نسبت به انجام فرآیند خرید اقدام کنند. محصولات عرضه شده در این طرح هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۳ تحویل مشتریان می‌شود. قیمت کشنده فاو ۴۶۰ در این نوبت فروش حدود چهار میلیارد و ۳۵۳ میلیون تومان اعلام شده است.

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1402

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1402

در این طرح فروش ثبت نام و شماره‌گذاری به نام مشتری نهایی امکان پذیر است (به این معنی که سند دسته اول بوده و به نام مشتری صادر خواهد شد.)
همچنین امکان خرید بیمه بدنه در زمان خرید مطابق با جدول زیر برای مشتریان فراهم شده است.

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1402

طرح فروش کشنده فاو اسفند 1402

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص این طرح فروش چیست؟ آیا قیمت درنظر گرفته شده برای این کشنده منطقی است؟ لطفاً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.