طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی ۱۴۰۲ ؛ شرایط فروش فوق العاده سایپا با قیمت قطعی [+جزئیات]

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی ۱۴۰۲ توسط سایپا اعلام شد. این خودروهای با شرایط فروش فوق العاده در سامانه یکپارچه عرضه خواهند شد.

شرکت سایپا از فردا یکشنبه، ۳ دی ۱۴۰۲ طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی ۱۴۰۲ را آغاز خواهد کرد. این طرح ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه است که تاکنون در هیچ‌یک از طرح‌های فروش این سامانه شرکت نکرده و خودرویی تحویل نگرفته‌اند. لذا این افراد می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به نشانی https://esalecar.ir/ ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام برای این دو خودرو تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. جزئیات شرایط فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S را می‌توانید در ادامه نوشته مطالعه کنید.

بیشتر بخوانید: طرح فروش تارا V4 فول آپشن دی ۱۴۰۲ ؛ شرایط فروش تارا اتوماتیک با قیمت قطعی [+قیمت]

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی ۱۴۰۲

سایپا با انتشار بخشنامه‌ای، شرایط فروش ساینا S و شاهین اتوماتیک را مختص افرادی که شرایط ثبت‌نام مطابق محدودیت‌های اعلامی در در بخشنامه را دارا هستند و همچنین تاکنون در طرح‌های فروش سامانه یکپارچه شرکت نکرده‌اند، ابلاغ کرد. این دسته از افراد از فردا یکشنبه، ۳ دی ۱۴۰۲ تا پنجشنبه، ۷ دی‌ماه مهلت دارند تا با مراجعه به سایت سامانه یکپارچه خودروهای داخلی به آدرس https://esalecar.ir/ ثبت‌نام کنند. لازم به ذکر است که ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت (هرکدام که زودتر فرا برسد) ادامه خواهد داشت.

قیمت شاهین اتوماتیک بنابر بخشنامه فروش سایپا ۶۴۱ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان و قیمت ساینا S نیز ۳۲۳ میلیون و ۷۵۷ هزار تومان اعلام شده است.

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی 1402

طرح فروش شاهین اتوماتیک و ساینا S دی 1402

هردو خودرو فقط در رنگ سفید عرضه شده و با موعد تحویل سه ماهه به دست مشتریان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

آنطور که مشخص است بسیاری از افراد می‌توانند در این طرح فروش شرکت کنند. آیا شما هم مایل به شرکت در این این طرح فروش هستید؟

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.