طرح فروش سایپا مرداد ۱۴۰۲ [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش سایپا مرداد ۱۴۰۲ ابلاغ شد. متقاضیان دور دوم خرید خودرو از سامانه یکپارچه که محصولات سایپا را انتخاب کرده‌اند از هم‌اکنون می‌توانند تکمیل وجه خود را انجام دهند.

طرح فروش سایپا مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. این طرح مختص متقاضیان عادی دور دوم خرید خودرو از سامانه یکپارچه است که در خردادماه یکی از محصولات دومین خودروساز برتر ایران را انتخاب کرده‌اند. این افراد می‌توانند از امروز سه‌شنبه، ۱۷ مردادماه ۱۴۰۲ تا پایان روز ۲۱ مردادماه با مراجعه به وب‌سایت فروش سایپا، نسبت به تکمیل وجه خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: طرح فروش ایران خودرو مرداد ۱۴۰۲ ویژه سامانه یکپارچه تمدید شد [+شرایط، قیمت و موعد تحویل]

طرح فروش سایپا مرداد ۱۴۰۲ اعلام شد

شرکت سایپا زمان واریز وجه و ثبت‌نام منتخبین طرح عادی را در دومین طرح سامانه یکپارچه عرضه خودروهای داخلی (بخش هشتم) را اعلام کرد.

متقاضیانی که در خردادماه ۱۴۰۲ نسبت به انتخاب خودروهای فوق اقدام نموده و اولویت ایشان زمستان سال ۱۴۰۲ تایید و در تاریخ ۱۶ مرداد پیامک به ایشان ارسال گردیده امکان واریز وجه خودرو و ثبت‌نام مطابق شرایط فوق را دارا می‌باشند.

متقاضیان می‌توانند از امروز سه‌شنبه ۱۷ مردادماه تا پایان شنبه ۲۱ مرداد با مراجعه به سایت فروش شرکت سایپا به آدرس saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و واریز وجه اقدام نمایند.

طرح فروش سایپا مرداد 1402 اعلام شد

طرح فروش سایپا مرداد 1402 اعلام شد

بیشتر بخوانید:.

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش سایپا مرداد ۱۴۰۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

.

منبع: آخرین خودرو

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.