طرح فروش رانا پلاس خرداد ۱۴۰۲ [+شرایط و قیمت]

طرح فروش رانا پلاس خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو قصد دارد طرح فروش فوق‌العاده رانا پلاس را ویژه منتخبین سامانه یکپارچه وزارت صمت آغاز کند.

طرح فروش رانا پلاس خرداد ۱۴۰۲ توسط ایران خودرو ویژه منتخبین سامانه یکپارچه وزارت صمت اعلام شد. ایران خودرو، خودرو رانا پلاس را طبق برنامه فروش فوق‌العاده خود به فروش خواهد رساند. بنابه گفته‌های بزرگترین شرکت خودروسازی ایران، این طرح فقط منتخبین اولویت‌بندی پاییز ۱۴۰۲ را شامل می‌شود و قرار است خودرو خود را با موعد تحویل ۹۰ روزه و با قیمت مصوب ۳۲۲ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان تحویل بگیرند.

سرمایه گذاری پرسود و تضمینی دلاری

بیشتر بخوانید: طرح فروش دیگنیتی پرستیژ در بورس کالا خرداد ۱۴۰۲ ابلاغ شد [+مخالفت شورای رقابت و وزارت صمت]

طرح فروش رانا پلاس خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد

شرایط فروش فوری رانا پلاس در خرداد ۱۴۰۲ اعلام شد. ایران خودرو قصد دارد رانا پلاس را به شکل فروش فوق‌العاده برای منتخبان سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کند.

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار یازدهمین مرحله فراخوان اولویت‌بندی سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام کرد خودرو رانا پلاس را در قالب طرح فروش فوق‌العاده فقط به منتخبان بخش اول اولویت‌های پاییز ۱۴۰۲ عرضه می‌کند.

آن دسته از متقاضیانی که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کردند، نام آنها نیز به‌عنوان بخش اول اولویت پاییز ۱۴۰۲ فروش فوق‌العاده به ایران خودرو اعلام شده و این شرکت نیز برای آنها پیامک ارسال کرده و یا نام آنها در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو درج شده می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

طرح فروش رانا پلاس خرداد 1402 اعلام شد

طرح فروش رانا پلاس خرداد 1402 اعلام شد

در این طرح رانا پلاس با قیمت مصوب فروش ۳۲۲ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۷۰۰ تومان در رنگ‌های سفید، مشکی متالیک، نقره‌ای و خاکستری متالیک به فروش می‌رسد. موعد تحویل این خودرو نیز ۳ ماهه اعلام شده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طرح فروش رانا پلاس خرداد ۱۴۰۲ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.