طرح سیسکو برای انتخاب مک، آینده موفق محصولات اپل را در سازمان‌ها تأیید می‌کند

macbook pro m1 max multi window1 63b58059745f73edafcd33dc

اگر شرکت‌ها به کارمندان خود حق انتخاب بدهد، حدود دو سوم آن‌ها مک را انتخاب می‌کنند و سازمان‌هایی که امکان انتخاب سخت‌افزار به کارکنان ارائه‌ نمی‌دهند، اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند.

یکی از استنباط‌ها در این زمینه، رویکرد سیسکو برای بررسی استقرار مک در سرتاسر فعالیت‌های این شرکت است. بن باجارین، تحلیل‌گر Creative Strategies، تیم سازمانی مک سیسکو را مورد بررسی قرار داد. فلچر پریوین، مدیر ارشد اجرای سابق IBM اکنون هدایت این تیم را برعهده دارد.

پریوین در IBM داده‌های داخلی این شرکت را به‌اشتراک گذاشت تا نشان دهد کارمندان، استفاده از مک‌های اپل را ترجیح می‌دهند و درواقع انتخاب مک برای شرکت‌هایی که هزینه‌ی کم‌تری برای پشتیبانی فنی دراختیار دارند گزینه‌ی بهتری به‌حساب می‌آید زیرا بهره‌وری این کامپیوترها نسبت به نمونه‌های ویندوزی بیشتر است. او می‌گوید کاربران مک شاد‌تر هستند و کارایی آن‌ها نیز بیشتر است.

پریوین اعتقاد دارد تجهیزات فناوری اطلاعاتی که در اختیار کارمندان خود قرار می‌دهید، نشان‌دهنده‌ی طرز فکر شرکت شما درمورد آن‌ها است. یکی از راه‌های نشان دادن احترام، فراهم آوردن شرایطی است که کارکنان بتوانند پلتفرم موردنظرشان را خودشان انتخاب کنند.

باجارین می‌گوید بسیاری از شرکت‌ها حق انتخاب پلتفرم را به کارمندان خود ارائه نمی‌دهند و در برخی موارد، سازمان‌ها این‌کار را بدون رضایت کامل و بدون پشتیبانی کامل انجام می‌دهند. وقتی حق انتخاب درمیان باشد، کارمندان شرکت‌ها اغلب مک را ترجیح می‌دهند.

البته شرایط در سیسکو کمی متفاوت است. این شرکت می‌گوید ۵۹ درصد از استخدام‌شدگان جدید، مک‌های اپل را انتخاب می‌کنند و ۶۵ درصد از کارکنان فعلی در اولین فرصت ممکن، به پلتفرم اپل مهاجرت خواهند کرد.

به‌نوشته‌ی ComputerWorld، در سیسکو ۵۶ هزار دستگاه مک وجود دارد. این شرکت همچنین ۶۸ هزار کامپیوتر شخصی ویندوزی دارد که کارمندان آن فقط از ۵۰ درصد این رایانه‌ها استفاده می‌کنند. علاوه‌براین ۵۶ هزار گوشی هوشمند در این شرکت وجود دارد که ۸۵ درصد آن‌ها از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند. تجهزات این برند در ۵۰۰ دفتر این کشور واقع در ۹۹ کشور و ۱۴۰ هزار کارمند توزیع شده‌اند.

Adblock test (Why?)

منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.