طراحی مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ لو رفت

سامسونگ در سال ۲۰۲۰، مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۲ را راهی بازار کرد و حالا بعد از چند سال انتظار، به نظر می‌رسد قرار است به‌زودی از نسل بعدی این گجت تحت عنوان گلکسی فیت ۳ رونمایی شود. روز گذشته رندرهایی از این مچ‌بند منتشر شد که جزئیات طراحی آن را به خوبی نشان می‌دهد.

بر اساس این رندرها، گلکسی فیت ۳ نسبت به نسل قبلی از نمایشگر بزرگتری بهره می‌برد و برای مقایسه باید بگوییم که فیت ۲ دارای نمایشگر ۱.۱ اینچی بود. در این میان هنوز مشخص نیست که این مچ‌بند با چه سیستم‌عاملی راهی بازار می‌شود. طبیعتا یک مچ‌بند هوشمند به احتمال زیاد به سیستم‌عامل WearOS مجهز نمی‌شود و بنابراین مانند سایر مچ‌بند‌های هوشمند، نرم‌افزار پیچیده‌ای نخواهد داشت.

گلکسی فیت 3

بر اساس این تصاویر، ظاهرا این مچ‌بند ضخامت بالایی دارد که البته ضخامت آن در حد ساعت‌های سری گلکسی واچ نیست. در بخش پایینی با سنسورها روبرو هستیم که به غیر از سنسورهای همیشگی، ممکن است سامسونگ از سنسور تشخیص دمای بدن استفاده کرده باشد. اما در کل در مورد قابلیت‌های این گجت هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم.

با توجه به اینکه معمولا کمی قبل از رونمایی از محصولات شاهد ارائه‌ی رندرهای غیر رسمی از آن‌ها هستیم، به احتمال زیاد طی هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری از این مچ‌بند فاش می‌شود. در مورد زمان معرفی هم ممکن است سامسونگ در کنار گوشی‌های سری S24، از این مچ‌بند هوشمند رونمایی کند.

مچ بند هوشمند شیائومی مدل mi Band 7 Pro - چین

۴,۲۲۰,۰۰۰

تومان

مچ بند هوشمند امیزفیت مدل MSY MIBAND VIO 7

۲,۸۹۴,۰۰۰

تومان

منبع: ۹To5Google

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.