طراحی احتمالی هواوی P70 فاش شد

طراحی احتمالی هواوی P70 پیش از معرفی رسمی این گوشی به بازار، توسط برخی از افشاگران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.

شایعه شده است که هواوی در حال توسعه P70، سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود است. در حالی که این تلفن‌ها هنوز در دست بررسی هستند، برخی از فروشگاه‌های غیر رسمی در چین به طور عجیبی شروع به پیش‌فروش آن کرده‌اند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی احتمالی هواوی P70

یکی از کارشناسان Weibo، @FixedFocus، فاش کرد که چند فروشگاه در چین شروع به پیش‌فروش سری P70 کرده‌اند. کاربران اینترنتی حتی رسیدهایی را به صورت آنلاین به اشتراک گذاشتند که نشان می‌داد مبالغی برای «P70 Pro 512GB» پرداخت شده بود. با این حال، کارشناس اطلاعات بعداً توضیح داد که اینها پیش‌سفارش‌های رسمی توسط هواوی نیستند.

Huawei P70 Blind Pre order receipt

Huawei P70 Blind Pre order receipt

در همین حال، یکی دیگر از کاربران با نام @DigitalChatStation طرح ادعایی از P70 را منتشر کرد که سیستم دوربین عقب گوشی را نشان می‌دهد. این طرح از طرح لنز مستطیلی P60 به سمت یک ماژول مربعی تغییر حالت داده شده است.

تصویر فاش شده نشان می‌دهد که یک لنز مرکزی بزرگ، احتمالاً دوربین اصلی، با یک لنز فوق عریض و یک سنسور پریسکوپ در کنار آن قرار گرفته است. فلاش در لبه سمت چپ ماژول دوربین قرار دارد.

Huawei P70 Render

Huawei P70 Render

در مقایسه با سری P60، رندر P70 ماژول دوربین بزرگتری را نشان می‌دهد. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی دارای لبه‌های خمیده با دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در سمت چپ است. طراحی جلو در حال حاضر ناشناخته باقی مانده است.

گزارش‌های قبلی عرضه P70 در سه مدل را تایید می‌کنند: P70، P70 Pro و یک نسخه برتر “Art”. شایعه شده است که مدل Art دارای یک سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 و یک لنز هیبریدی سطح بالا برای عملکرد بالقوه چشمگیر دوربین است.

همچنین شایعاتی وجود دارد که هواوی در حال آزمایش OmniVision OV50H است که ممکن است به سری P70 راه پیدا کند. وضوح ۵۰ مگاپیکسلی و فرمت اپتیکال آن ۱/۱.۳ اینچ است. این سنسور دارای اندازه پیکسل ۱.۲ میکرومتر در مقایسه با ۱.۶ میکرومتر سونی IMX989 1 اینچی است.

بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که این موارد صرفاً افشا شده است، نه تأیید رسمی از طرف هواوی. تاریخ انتشار و مشخصات دقیق همچنان ناشناخته باقی مانده است، بنابراین تا زمان رونمایی رسمی نمی‌توان به این افشائات اطمینان کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد طراحی احتمالی هواوی P70 چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: Gizmochina

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.