طبق گزارش بلومبرگ اپل هدست پرو را در ماه اسفند عرضه خواهد کرد

wwdc 2023 060523 apple pro vision hands on

به نظر می‌رسد عرضه هدست ویژن پرو توسط اپل در ابتدای سال ۲۰۲۴ با تاخیر همراه بوده و در اسفند ماه به بازار وارد میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق برنامه‌ریزی‌های اپل قرار بود هدست واقعیت مجازی این شرکت در ژانویه سال جدید میلادی عرضه شود. اما به نظر می‌رسد آماده سازی این هدست طبق برنامه پیش نرفته و انجام تست‌های نهایی این دستگاه باعث شده است تا زمان ورود این دستگاه به بازار در ماه مارس ۲۰۲۴ باشد.

طبق گزارشی که مارک گرمن از بلومبرگ منتشر کرده است احتمالاً اپل به زودی تاریخ عرضه هدست ویژن پرو را به ماه مارس منتقل خواهد کرد. این شرکت قرار بود در اوایل سال آینده میلادی از این دستگاه در بازار رونمایی کند.

اپل هدست واقعیت مجازی خود را در خرده فروشی‌های شخص ثالث عرضه نخواهد کرد. این شرکت قصد دارد عرضه این محصول پوشیدنی جدید را با دقت مدیریت کرده و فروشگاه‌های خرده فروشی تحت نظارت اپل نیز باید نمونه‌های این هدست را در اندازه‌های مختلف و همراه با لنزهای طبی انبار کنند.

تیم‌های نرم‌افزاری نیز با توجه به زمان عرضه قصد داشتند خود را برای اولین نمایش در ماه ژانویه آماده کنند. موارد مربوط به راه اندازی محصول از قبیل ویدیوها و نسخه بتای ویژن او اس در پایان چرخه توسعه نرم‌افزاری در دسترس قرار خواهند گرفت. احتمالاً اپل پیش از عرضه محصول یک رویداد رسانه‌ای برگزار کرده و سپس از دستگاه ۳۴۹۹ دلاری خود رونمایی خواهد کرد.

Adblock test (Why?)

لینک منبع خبر


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.