صنف موبایل در تمامی سطوح عملکردی منصف و ممتاز دارد

نرخ ارز در طی چند هفته اخیر تغییرات زیادی را به خود دیده است و بازار موبایل نیز تحت تأثیر این تغییرات تا حد زیادی متشنج شده و قیمت‌ها افزایش زیادی را شاهد بوده است. این اتفاقات باعث شده تا کاربران و حتی کسبه نتوانند تصمیم درستی را برای خرید و فروش گوشی هوشمند اتخاذ کنند و بازار تا حد زیادی دچار مشکل شود. مهدی عبقری، دبیر انجمن واردکنندگان تلفن همراه در همین راستا صحبت‌هایی را عنوان کرده که در ادامه دقیق‌تر به آن‌ها می‌پردازیم.

مهدی عبقری عنوان کرد که دو سال است که از شیوع بیماری کرونا می‌گذرد و در آستانه عید و سال سوم شیوع این بیماری هستیم. ایشان افزودند که صنف تلفن همراه ماه‌هاست بدون هیچ سوءاستفاده و فرصت طلبی در جهت منافع جامعه قدم برداشته‌اند و تلاش کرده‌اند تا محصولات را با کمترین سود به دست کاربران برسانند.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل کشور در قسمتی از سخنان خود اضافه کرد که: چند هفته‌ای سکوت کردم و تنها در خصوص سلامت محورى شرکت‌هاى واردکننده سخن گفتم و انتظار داشتم متولیان صنفی خود از کسبه و مغازه دار دفاع کنند، که این حق کسبه است، اما متاسفانه نه‌تتها چنین نشد بلکه برداشت اشتباه از سخنان من نیز بوجود امد. عبقری در ادامه اشاره کرد که: بر خود واجب میدانم که مجدد از بیشتر واردکنندگان که انصافا بدون کوچکترین التهاب و فرصت طلبی  کالا را باقیمت و سود بازرگانى قانونى وارد و توزیع کرده‌اند دفاع کنم.

ایشان عنوان کردند که اصلی‌ترین دغدغه و مشغله ما در این روزها تخصیص ارز برای واردکنندگان است تا بتوانند در این روزهای آخر سال رقابت سالمی داشته باشند و زنجیره توزیع به شکلی خوب به کار خود ادامه دهد. عبقری افزود که از مسئولین تقاضا کرده است که این مهم را زودتر مهیا کنند تا مصرف‌کننده در خرید کالا دچار ضرر و زیان نشود و بتواند با بهره‌مندی از تنوع بالا خرید منصفانه‌ای داشته باشد.

دبیر انجمن واردکنندگان موبایل بار دیگر افزود که فرصت طلبی و تخلف در لایه‌های مختلف صنف ما جای ندارد، و انصاف شعار اول صنفمان است.

منبع: اقتصاد ۱۰۰

ads

گوشی های پرچمدار سامسونگ به ترتیب کدامند؟ در این مطلب با جدیدترین پرچمداران سامسونگ آشنا شوید.

گوشی های پرچمدار سامسونگ

Adblock test (Why?)

لینک منبع


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.