بازوهای رباتیک توسط تراشهای خیالی بهنام Skynapse که ازطریق مجموعهای از دادههای عظیم آموزش داده شده است قدرت میگیرند. با این حال کاربر کنترلی روی اقدامات هوش مصنوعی آن ندارد. در واقع صندلی خودش یاد میگیرد و سازگار میشود تا به بهترین نحو به کاربر خدمت کند.
ریزر به کاربرانی که از رفتار صندلی ناراضی هستند، پیشنهاد میکند تا «مهارتهای بازی» خود را بهبود دهند تا بر عملکرد صندلی تأثیر مثبت بگذارد. هرگونه تلاش برای غیرفعال کردن صندلی به عنوان حملهی سایبری یا خطای کاربر شناسایی میشود.
ریزر Cthulhu را بهعنوان دروغ اول آوریل (دروغ ۱۳) رونمایی کرده و نگاهی طنزآمیز به آیندهای انداخته است که در آن صندلیهای گیمینگ کارهایی بیش از انتظار انجام میدهند.
دیدگاهتان را بنویسید